۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۳۶۵۸
در سال‌جاری

10 تن چوب و زغال قاچاق در اردل کشف و ضبط شد

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل گفت: از ابتداي امسال تاکنون 10 تن چوب و زغال در اين شهرستان کشف و ضبط شد.
10 تن چوب و زغال قاچاق در اردل کشف و ضبط شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سليمان بهمني رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در جمع مردم شهرستان اردل ضمن گراميداشت هفته منابع طبيعي اظهار کرد: سياست اصلي در هفته منابع طبيعي افزايش مشارکت مردمي در راستاي حفظ منابع طبيعي است.

سليماني با اشاره به اينکه در هفته منابع طبيعي برنامه‌هاي خوبي در راستاي ترويج، آموزش و مشارکت‌هاي مردمي در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌ها با شعار هفته «هميار طبيعت باشيم» آغاز شد که ۲۰ هزار اصله نهال بين مردم و کشاورزان توزيع شد.

وي به برخي از اقدامات اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۱۰ تن چوب و زغال در اين شهرستان کشف و ضبط شد.

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل با اشاره به لزوم اهميت به احيا و حفاظت منابع طبيعي بیان داشت: اگر عرصه‌هاي منابع طبيعي را احيا نکنيم و در حفظ آن نيز کوشا نباشيم بايد بهاي زيادي را براي احيا آن‌ها پرداخت کنيم.

وي اضافه کرد: از ابتداي سال‌جاري تاکنون طرح حفاظت مشارکتي گياهان دارويي و جنگل‌کاري مراتع در سطح ۳۰۰ هکتار از زمين‌هاي ملي اين شهرستان اجرا شده است.

سلیمانی پروژه اصلي منابع طبيعي شهرستان را جنگل‌کاري مشارکتي عنوان کرد و افزود: مشارکت‌هاي مردمي در همه حوزه‌هاي منابع طبيعي بايد افزايش يابد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۰:۳۲

17 Jan 2020