۰
plusresetminus
حجت الاسلام موسي سلمان پور گفت:در بيشتر مدارس شهرستان اردل با توجه به اينکه 4 ماه از سال گذشته يکبار نماز جماعت برپا نشد که اين نشان از بي توجهي آموزش و پروش به اين مقوله مهم است چرا که شهداي گرانقدر اسلامي با اقامه نماز اول وقت به بهترين مسير سعادت رسيدند.
نماز جماعت در بيشتر مدارس اردل به فراموشي سپرده شده است/ مسئولين آموزش و پرورش شهدا را به عنوان الگوي مقاومت و بندگي به دانش آموزان معرفي کنن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:بهترين توشه که اهل تقوا را در اين دنيا و عقبا رستگار مي سازد رعايت تقواست.

سلمان پور با اشاره به اينکه يکي از خطرات بزرگ جامعه امروز براي جوانان ما آسيبهاي اجتماعي ازجمله ماهواره و فضاي مجازي است افزود:اين اسيب ها از سوي دشمنان اسلام براي نابودي جوانان طراحي شده و مسئولين فرهنگي و خانواده ها همه بايد هوشيار باشند تا در اين نقشه شوم جوانان ما فريب دشمنان را نخوردند.

وي با تسليت ارتحال رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام، اظهار کرد: ارتحال ناگهاني عالم مجاهد آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را به مقام معظم رهبري که دوست و برادري را از دست دادند و همچنين به خانواده آن مرحوم و تمام ملت ايران تسليت عرض مي‌کنيم.

سلمان پور با تقدير از حضور باشکوه مردم و مسئولين شهرستان اردل در مراسم بزرگداشت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، افزود: در حقيقت حضور با شکوه مردم در اين مراسم نشان وفاداري ملت به آرمان‌هاي انقلاب بود و سيلي محکمي به بدخواهان اين نظام و انقلاب زد.

اين مقام مسئول با اشاره به فرا رسيدن ۲۷ دي ماه، سالروز شهادت شهداي فدائيان اسلام اظهار کرد: شهيدان نواب صفوي، طهماسبي، برادران واحدي و ذوالقدر، شهداي فداييان اسلام نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند.

نماز جماعت در بيشتر مدارس اردل به فراموشي سپرده شده است/کمترين وظيفه مسئولين آموزش و پرورش الگو و سرمشق قرار دادن شهدا به دانش اموزان است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به اينکه نماز ستون دين است و شهداي گرانقدر اسلامي براي زنده نگه داشتن اين اصل مهم و انقلاب اسلامي از جان و مال خود گذشتند ولي امروز مي بينيم که نماز جماعت در بيشتر مدارس شهرستان اردل به فراموشي سپرده شد و مسئواين اموزش و پروش براي نهادينه کردن اين مقوله مهم فرهنگي دست روي دست گذاشتند و هيچ تلاشي نمي کنند.

سلمان پور با بيان اينكه برگزاري نماز جماعت در مدارس سبب بازدارندگي در بين دانش آموزان شده و از ايجاد و بروز آسيب هاي اجتماعي در بين آنها جلوگيري مي كند، اضافه كرد: اگر فرهنگ نماز در مدارس و جامعه به درستي نهادينه شود غفلت ها و غرورها به حداقل رسيده و هجمه هاي فرهنگي دشمنان بر روي اقشار مختلف جامعه تأثير چنداني نخواهد داشت.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۲۷

9 Jan 2020