۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۶۶۳۸
کانديداي محترم؛

ماشين شاسي بلند و کاروان پرتعداد ملاک مردم براي راي دادن نيست

بسياري از کانديدهاي مجلس با اين تصور که مردم بر اساس ظاهر و تعداد چهره‌هاي سرشناس همراه سوار بر خودروهاي لوکس شاسي بلند و راه‌اندازي کاروان هاي پر تعداد به آنها رای می‌دهند راهي شهرها و روستاها مي‌شوند اما....
ماشين شاسي بلند و کاروان پرتعداد ملاک مردم براي راي دادن نيست
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار عصر عصر ارتباطات است، راديو و تلویزيون و روزنامه و پايگاه‌هاي خبري و خبرگزاري‌ها و و بلاگ‌ها و تلفن و موبایل و پيام کوتاه و از همه جديدتر شبکه‌هاي اجتماعي بستر ارتباط تک تک افراد با يکديگر را فراهم آورده‌اند تا در کوتاه‌ترين زمان ممکن در دوردست‌ترين شهرها و روستاها تازه‌ترين اخبار و اطلاعات در اختيار مردم قرار گيرد اما هنوز که هنوز است عده‌ای با اين تصور که مردم ناآگاهند با ظاهرسازي قصد جلب توجه مردم به سمت خود را دارند.

از امروز تا روز انتخابات نمايندگان مجلس خبرگان و شوراي اسلامي ۴۷ روز باقي مانده است.

پيش از اين تعداد بسياري از علاقمندان به خدمت به مردم براي حضور در عرصه انتخابات اعلام کانديداتوري کرده‌اند و البته بايد منتظر ماند تا صلاحيت حضور ايشان در عرصه انتخابات از سوي شوراي نگهبان احراز و اعلام شود اما تا آن روز...

بسياري از کساني که احراز صلاحيت کانديداتوري‌شان جهت حضور در انتخابات هنوز مشخص نشده است و علي‌رغم ممنوعيت‌هاي قانوني راه خانه‌هاي مردم را در پيش گرفته‌اند و خود را تبليغ مي‌کنند.

بسياري از نامزدهاي کانديداتوري مردم که خدا را شکر از تمکن مالي برخوردارند علاوه‌بر تبليغات خانه به خانه روشي ديگر را براي جلب نظر مردم پيش گرفته‌اند که در ادامه در اين خصوص بحث و بررسي لازم را به عمل مي‌آوريم.

۱- ارتباط‌گيري با چهره‌ها و افراد سرشناس شهرها و روستاها:

بسياري با اين تصور که سرشناسان و ذي‌نفوذان هر شهر و روستا مي‌توانند در راي مردم و نتيجه انتخابات تاثيرگذار باشند راه خانه آنان را در پيش مي‌گيرند. در اين راستا اي کاش چهره‌ها، سرشناسان، ذي‌نفوذان و بزرگان فاميل و هر کسي که به نحوي مي‌تواند در راي ديگران اثرگذار باشد با در نظر گرفتن ملاک‌ها و معيارهاي انتخاب اصلح که منطبق بر موازين شرع، عقل، عرف و... است تصميم‌گيري کنند تا در نتيجه افراد صالح و قدرتمند به مجلس بروند.

۲- استفاده از ابزارهاي ظاهري هم‌چون وارد شدن بر خودروهاي لوکس شاسي بلند يا برعکس استفاده از خودروهاي ساده و معمولي:

بسياري از کانديداها هنوز که هنوز است تصور مي‌کنند مردم براساس ظاهر راي مي‌دهند و از همين‌روي سعي مي‌کنند با ظاهرسازی راي مردم را به سمت خود جلب کنند. برخي بر اين باورند که مردم با توجه به خودروي لوکس و شاسي بلند کانديدا و ظاهر آراسته، وي را براي نمايندگي خود انتخاب مي‌کنند و به قول برخي تيپ‌هاي جوان پسند مورد اقبال مردم قرار مي‌گيرد.

از سويي ديگر بعضي هم بر اين باورند که بايد با ظاهري معمولي و با استفاده از امکانات عادي راي مردم را جلب کرد که هر دو گروه در اشتباهند.

امروزه اگرچه ظاهر براي مردم مهم است اما نه آنقدر که ظاهر اشخاص بتواند چشم مردم را بر سرنوشت ۴ سال آينده ببندد و از همين‌روي بهتر است کانديداها در ملاقات با مردم برنامه‌هاي قوي و قابل اجرا و کارشناسي شده ارائه دهند.

ادامه دارد ...

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۳۷

10 Jan 2020