۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۲۹۶۰۸
مسول سازمان بسيج دانشجويي کشور:

ما دانشگاه درست نکرده‌ایم تا جوان‌های‌مان را به جهنم رهنمون کنیم

مسول سازمان بسيج دانشجويي کشور گفت: ما دانشگاه درست نکرده‌ایم تا جوان‌های‌مان را به جهنم رهنمون کنیم، ما حکومت تشکیل دادیم تا کسی شرمنده زن و بچه خودش نباشد، ما قیام کردیم تا با اصول آرمانی یک جامعه نمونه بسازیم جریان انقلابی نگذاشت مرتب کارشکنی کردند.
ما دانشگاه درست نکرده‌ایم تا جوان‌های‌مان را به جهنم رهنمون کنیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ داوود گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع دانشجویان دوره تشکیلاتی خط امام در دانشگاه شهرکرد با گریزی بر فیش‌های حقوقی نجومی گفت: گستاخی دارندگان فیش‌های نجومی به اوج رسیده، تو که در جامعه اسلامی زندگی می‌کنی با چه مجوزی دست به این غارت بزرگ زدی که آن را فیش حقوقی و حق قانونی خود می‌دانی؟ این فیش دزدی و غارت از بیت‌المال است.

وی به اهمیت دانشگاه‌ها، بانک‌ها و نفت از اول انقلاب اشاره کرد و افزود: افزایش آمار طلاق نشان‌دهنده توسعه نیست، جریان غیر انقلاب با مدل‌های توسعه غلط خود گستاخانه جریان انقلابی را متهم می‌داند.

بابک زنجانی و امثال او مولود تفکر جریان غیرانقلابی همچون کرباسچی است و امروز گستاخانه جریان انقلابی را متهم می‌سازند و باید مشخص شود چه جاهایی پیشرفت داشته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ناامیدی از دستاوردهای انقلاب را غلط عنوان کرد و گفت: قدرت نفوذ انقلاب اسلامی امروز مرهون جریانی است گه باید شناخته شود.

پیشرفت‌های گسترده امروز انقلاب اجازه مایوس شدن را به ما نمی‌دهد و ما توانستیم صنعت هسته‌ای را به اوج برسانیم اما انبوه کالاهای ساده مصرفی را وارد می‌کنیم، هیچ کشوری اندازه ما مصرف چادر ندارد و این درحالی است که نباید وارد کنیم، ریجستری موبایل باید انجام شود و در اینجا قصه انحصار واردات آقازاده‌ها مطرح است.

گودرزی ادامه داد: ما قیام نکردیم برای شکم‌مان اما قرار نبود عده‌ای از گرسنگی بنالند و عده‌ای غارت کنند، رهبری نامه نوشتند به جوانان غرب و تبیین نامه باید انجام شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی  بیان داشت: چالش‌های پیش روی انقلاب سه دسته‌اند اول دشمنان انقلاب که مهم‌ترین آنها آمریکاست که از ۶۳ سال پیش یعنی از مرداد ۳۲ تا امروز دست از دشمنی با ایران بر نمی‌دارد، در اکثر سخنرانی‌ها مقام معظم رهبری از دشمنی آمریکا می‌گوید اما عده‌ای چون سریع‌القلم هنوز هم دشمنی آمریکا را توهم می‌نامند، جنایات متعدد از غارت نفت تا تشکیل ساواک تا تحریم‌های گسترده و زدن هواپیمای مسافربری اگر دشمنی نیست پس چیست؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور یادآور شد: چالش دوم وجود یک جریان غیرانقلابی از اول انقلاب تا امروز است که حاکمیت دینی را بر نمی‌تابد و باید دید چه گروه و جریانی سخنان امام را تبعیت نکردند.

وی جریان غیرانقلابی را به سه دسته تقسیم کرد و افزود: اول جاسوس، دوم منافقان و سوم کسانی که مبنای آنها غربی است و هرچه که با مبنا و تفکر غربی آنها همراه نباشد آن را قبول ندارند.

گودرزی گفت: از نگاه غربی تأمین امنیت و تولید رفاه مهم‌ترین کار دولت‌هاست و در اینصورت دیگر نقش هدایتی ندارد، امام حسین (ع) قیام کرد تا تشکیل حکومت اسلامی دهد نه اینکه مادی‌گرایی و فساد را ترویج دهد و ما هم حکومت را تشکیل می‌دهیم تا به کمک تک تک جوان‌ها یاری‌گر اسلام باشیم و بستر رشد معنوی را فراهم کنیم، ما دانشگاه درست نکرده‌ایم تا جوان‌های‌مان را به جهنم رهنمون کنیم، ما حکومت تشکیل دادیم تا کسی شرمنده زن و بچه خودش نباشد، ما قیام کردیم تا با اصول آرمانی یک جامعه نمونه بسازیم جریان انقلابی نگذاشت مرتب کارشکنی کردند.

مسول سازمان بسيج دانشجويي کشور اضافه کرد: کسانی که برای رای آوردن شعار می‌دهند یک نگاهی به عملکرد خود داشته باشند، دولت‌های قبلی با همه امکانات برای فرهنگ و اقتصاد چه کردند؟ همه باید پاسخ دهند از نظر ما فرقی نمی‌کند همه باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۷:۰۸

8 Feb 2020