۰
plusresetminus
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار از برگزاری دوره های پرورش و نگهداری زنبور عسل در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان بین نیوز ، نورالله ناصری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت:در حال حاضر بسیج سازندگی شهرستان کیار در راستای ابلاغیه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب دوره های مختلف پرورش قارچ ،ورمی کمپوست و پرورش و نگهداری زنبور عسل را جهت بسیجیان متقاضی این دوره ها برگزار می نماید .

وی افزود:در این راستا طی روزهای گذشته دوره ی پرورش زنبور عسل جهت بسیجیان شهر دستنا اجرا شد که در این دوره بیش از ۲۰نفر از علاقمندان در دوره حضور یافته و موفق به کسب مدرک از مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری شدند .

ناصری گفت:دوره های برگزار شده در سطح مقدماتی است و بسیج سازندگی آمادگی افزایش ارتقاء سطح دوره ها را دارد که در صورت اعلام علاقمندان این موضوع اجرا می گردد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گفت :در پایان به افراد حاضر در دوره های آموزشی مدرک معتبر ارائه می گردد که دارندگان این مدارک می توانند از تسهیلات اشتغال زا بهره گیرند .

پایان پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۱:۵۱

3 Jan 2020