۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۴۹۲۸
رييس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

برگزاري استارتاپ ويكند براي اولين بار در چهارمحال و بختیاری

رييس بنیاد نخبگان استان گفت: برگزاري استارتاپ ويكند براي اولين بار در استان با درخواست تيم دانشجويي و همكاري بخش خصوصي و دولتي برگزار خواهد شد.
برگزاري استارتاپ ويكند براي اولين بار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز رييس بنیاد نخبگان استان گفت: برگزاري استارتاپ ويكند براي اولين بار در استان با درخواست تيم دانشجويي و همكاري بخش خصوصي و دولتي برگزار خواهد شد.

دكتر بنياديان با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برگزاری استارتاپ ویکند گفت: برگزاری این رویداد در استان نباید صرفاً به صورت نمادین باشد بلکه اجراي آن بايستي اثرگذار و ادامه دار بوده و منتج به کارآفرینی در استان گردد.

در این جلسه ضمن برنامه ریزی مالی و اجرایی لازم، حاضرین نقطه نظرات خود را ارائه و جهت همکاری در اجرای این برنامه فناورانه اعلام آمادگی نمودند.

در ادامه بر همکاری سایر ارگان ها در اجرای این رویداد تأکید شد و از گروه برگزار کننده خواسته شد ضمن تلاش برای برگزاری مناسب این رویداد، در مستندسازی و تهیه گزارشات لازم اهتمام ورزند.

رويداد استارتاپ ويكند از تاريخ ششم تا هشتم آبان ماه در محل دانشگاه شهركرد برگزار مي گردد.

لازم به ذكر است استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت، ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند و در نهایت ایده های برتر انتخاب و معرفی مي شوند.

به گزارش جهانبین نیوز اولين جلسه هماهنگي جهت برگزاري رويداد استارتاپ ويكند شهركرد با حضور رييس و كارشناسان بنياد نخبگان، نمايندگان دانشگاه شهرکرد، دانشگاه جامع علمی کاربردی، جهاد دانشگاهي، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ، شهرداری شهرکرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مجریان برگزاری رویداد در محل بنياد نخبگان برگزارشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۳۰

29 Dec 2019