۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۱۵۵۶۸
امام جمعه موقت شهرکرد:

فاجعه هفت تیر وترورهای برنامه ریزی شده، مردم ما را مصمم به ادامه مبارزه با مستکبران کرد

ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلابی وی در هفتم تیرماه یکی از مهمترین ترورهای برنامه‌ریزی شده دشمن بود که هرچند ضایعه دردناکی بر کشور گذاشت اما مردم را مصمم به ادامه و مبارزه با مستکبران کرد.
فاجعه هفت تیر وترورهای برنامه ریزی شده، مردم ما را مصمم به ادامه مبارزه با مستکبران کرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سیدالوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد دشمنی‌ها و فتنه‌های بسیاری بودیم که یکی از مهمترین این فتنه‌ها، ترور شخصیت‌های مهم و اثرگذار انقلاب بود.

وی افزود: ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلابی وی در هفتم تیرماه یکی از مهمترین ترورهای برنامه‌ریزی شده دشمن بود که هرچند ضایعه دردناکی بر کشور گذاشت اما مردم را مصمم به ادامه و مبارزه با مستکبران کرد.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حمله هوایی آمریکا به هواپیمای ایرباس و شهادت 290 مسافر این هواپیما، از مهمترین اقدامات غیرانسانی آمریکا بود و چهره واقعی این کشور را به همگان نشان داد.

امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: در حالی که آمریکا همواره خود را مدافع حقوق بشر می‎داند و کشورهای دیگر را متهم می‎کند، اما واقعیت خلاف این ادعا است.

فاطمی به حملات وحشیانه گروه داعش در کشور عراق اشاره کرد و گفت: داعش یک گروه تکفیری و ساخته جهان استکبار است اما با مقاومت و اراده مردم هرگز به اهداف شوم خود نمی‏ رسد.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از فضایل و برکات ماه رمضان تاکید کرد و افزود: امید می‎رود روزه‌داران در این ماه بتوانند توشه معنوی خوبی برای خود به دست آورند.

فاطمی همچنین با اشاره به ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60، اظهار کرد: منافقین کور دل پس از عزل بنی صدر به ترورهای زیادی دست زدند اما دست آنها برای مردم رو شد و مردم به مقابله با منافقان برخاستند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۴:۰۷

4 Jan 2020