۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۱۷۶۸

سرپرست جديد منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان کوهرنگ معرفي شد

در حکمي از سوي علي محمدي مقدم مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان، لطفعلي چراغپور که تاکنون رياست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بخش بازفت را بر عهده داشت سکان اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان کوهرنگ را در دست گرفت و از خدمات رئيس پيشين اين اداره بهزاد مختاري تقدير به عمل آمد.
سرپرست جديد منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان کوهرنگ معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، علي محمدي مقدم مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان طي حکمي، لطفعلي چراغپور را به عنوان سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان کوهرنگ منصوب و از زحمات بهزاد مختاري تقدير بعمل آمد.

وي در اين حکم آورده است: منابع طبيعي انفال و ثروت عمومي محسوب شده و ترويج فرهنگ حفاظت و آموزش هاي لازم در خصوص صيانت از اين ثروت ملي و استفاده صحيح از آن ضروري است.

در بخش ديگري از اين حکم آمده است: به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تبديل فرهنگ منابع طبيعي به معارف عمومي و با پيگيري هاي مستمر و جلب مشارکت اقشارمختلف مردم، 2 هزار و 500 نفر به عنوان هميار طبيعت منابع طبيعي با اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري همکاري مي کنند.

مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري استان چهارمحال و بختياري در پايان حکم خود آورده است: منابع طبيعي متعلق به همه نسل ها است و همه وظيفه دارند در راستاي صيانت و حفاظت از آن نگهداري کنند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۵:۱۸

9 Jan 2020