۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۳۷۴۸
رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور:

سال قبل ۶ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: سال قبل با برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، ۶ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور در هفت استان کشور شرکت کردند.
سال قبل ۶ میلیون نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بهمن کارگر شب گذشته در آئین اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور در سالن شهید جهان آرای اردوگاه شهید باکری خرمشهر بیان کرد: دغدغه رهبری در ملاقات سال ۹۲ این بود که در مسیر اتفاقی برای راهیان نور رخ ندهد که برقراری این امنیت کاروان های راهیان نور و خودروهای شخصی در حرکت راهیان نور مدیون تلاش نیروی های انتظامی است. خوشبختانه ازسال ۹۲ تا کنون با تلاش نیروی انتظامی تصادف و حادثه منجر به فوت برای راهیان نور اتفاق نیافتاده است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است که کارشان تعطیلی ندارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی نهادی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد. مجاهد در راه خدا محسوب می شود و انتظاری که از آن می رود انتظاری نهادی است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور در ادامه شمار زائران مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور در سال گذشته را شش میلیون نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته شش میلون زائر در هفت استان کشور در قالب کاروان راهیان نور سفر کردند که ۸۰درصد جمعیت در محدوده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.

وی همچنین متذکر شد که طبق فرموده رهبری، فناوری استفاده از فرهنگ دفاع مقدس که تنها راه مقابله با طرح های فرهنگی بدخواهان قلمداد می شود، راهیان نور است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۰:۲۰

5 Jan 2020