۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۲۷۵۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.
اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست با سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرکرد، عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را مطلوب و قابل قبول دانست و افزود: البته تلاش در این حوزه باید با عزم جدی تری است.

وی با بیان اینکه خود اتکایی از مهمترین راه های دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی است تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان حاکم در کشور تبدیل شود.

نکونام خاطرنشان کرد: شفاف سازی اطلاع رسانی صحیح به مردم در حوزه های مختلف و به ویژه اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست از تلاش و پیگیری های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان برای احیای واحدهای تولیدی نیمه تمام خبر داد.

قاسم سلیمانی، استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی و بهره برداری از واحدهای نیمه تمام دارای افزون بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از مهمترین اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

وی با اشاره به سهم سه هزار و ۶۰۰ میلیاد ریالی چهارمحال و بختیاری از تسهیلات بانکی اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این نشست، گزارشی از وضعیت اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور ارائه کرد.

شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و بازدید از سه طرح تولیدی اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی شهرکرد از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی به چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۹:۵۳

29 Dec 2019