۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۵۷۲۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رسانه مورد اعتماد مردم، بهترین رسانه است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین رسانه رسانه‌ای است که اخبارش مورد اعتماد مردم باشد اما اگر خبر رسانه‌ای توسط خودش یا مردم تکذیب شود دیگر مورد اعتماد نخواهد.
رسانه مورد اعتماد مردم، بهترین رسانه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که به همت بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: واقع‌بینی یکی از شاخصه‌های اصلی خبرنگاران انقلاب اسلامی ایران است که باید طبق آن آنچه را که مشهود و مستند است را در خبرش ذکر کند و تنها به شنیده‌هایش استناد نکند.

وی حق‌گویی را از دیگر شاخصه‌های خبرنگاران عنوان و تاکید کرد: خبرنگاران باید حق‎طلب باشند و به این ترتیب رسانه‌ آن‌ها تبدیل به رسانه‌ای ارزشی شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خبرنگاران با رسوا کردن چهره دشمن به پیروزی جبهه حق کمک می‌کنند اما باید بصیرت دشمن‌شناسی همراه با شجاعت باشد.

سردار اکبری نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی در مورد اقتدار بسیج و سپاه در دنیا را بی‌بدیل عنوان و افزود: لازم است خبرنگاران در بیان مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در رسانه خود همت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از قدرت نفوذ این دین در دنیا و قدرت دفاعی ایران هراسان است یادآور شد: سپاه پاسداران به دلیل مطیع امر رهبر بودن مورد تحریم دشمنان قرار گرفته و این نشان‌دهنده اقتدار سپاه در ابعاد متفاوت است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سپاه افتخار دارد که در دوره‌های مختلف مکمل کار دولت بوده است و در جاهایی که کار دولت می‌لنگد این نهاد مقدس به حمایت و کمک دولت می‌آید.

سردار اکبری افزود: بهترین رسانه رسانه‌ای است که اخبارش مورد اعتماد مردم باشد اما اگر خبر رسانه‌ای توسط خودش یا مردم تکذیب شود دیگر مورد اعتماد نخواهد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در برنامه تجلیل شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۱۶

3 Feb 2020