۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۰۰۶۸
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

آمانو در سفر به تهران توافقنامه چارچوب همکاری امضا می‌کند

یکی از منابع نزدیک به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد مدیرکل آژانس در حین سفر خود به ایران در ۱۹ و ۲۰ آبان‌ماه با ایران توافقنامه چارچوب همکاری امضا می‌کند.
 
خبرگزاری فارس: آمانو در سفر به تهران توافقنامه چارچوب همکاری امضا می‌کند
به گزارش جهانبین به نقل از خبرگزاری فارس، «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، برای امضای یک توافقنامه چارچوب همکاری بین ایران و آژانس در 10 و 11 نوامبر (19 و 20 آبان ماه) در حین سفر به تهران، آماده می‌شود.
  • یکی از منابع نزدیک به آژانس بین‌المللی انرژی این خبر را اعلام کرد.

    مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز 10 نوامبر (19 آبان ماه) به دعوت مقامات ایرانی وارد تهران می‌شود و روز 11 نوامبر (20 آبانماه) درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگوهایی را انجام می‌دهد.

    یکی از مقامات نزدیک به آژانس اعلام کرد: آمانو برای امضای توافقنامه چارچوب همکاری در تهران آماده می‌شود. این مسئله به ما فرصت می‌دهد که بگوییم که گفت‌وگوهای ژنو واقعاً پیشرفت‌هایی داشته است.

    اوایل روز جمعه، وزرای خارجه آمریکا، فرانسه، انگلیس، و آلمان وارد ژنو شدند تا درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگوهایی را انجام دهند.

    بر اساس این گزارش، صبح امروز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و هیأتی از چین نیز قرار است وارد ژنو شوند.

    بر اساس این گزارش، بعد از دو روز مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو، طرفین حاضر در این نشست به موضوعات بسیار حساسی رسیدند که نیازمند حضور شخصی وزرای خارجه این کشورها بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۶:۴۲

22 Jan 2020