۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۳۳۰۱۸
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس نهم:

اکنون زمان محافظه کاری جریان جوان مومن انقلابی نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: جوان مومن انقلابی اکنون باید به صورت یک جریان فعال اجتماعی وارد صحنه شود و کشور را از لوث چنین آفت هائی پاک کند.
اکنون زمان محافظه کاری جریان جوان مومن انقلابی نیست
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس نهم در گفتگو با جهانبین نیوز با اشاره به چالش های پیش روی انقلاب در آستانه ی دهه چهارم انقلاب گفت: اکنون که در آستانه ی گذشت دهه از انقلاب هستیم باید شاهد بلوغ انقلاب باشیم با وجود امنیتی که کشور در منطقه دارد اما معضل اقتصادی برای کشور بحران آفرین شده است اقتصادی که واقعا باید برای آن چاره اندیشید .

وی افزود: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اکنون دچار آفت دیوان سالاری و مدیریت خسته روبرو هستیم مدیریتی که دیگر توانی برای کار جهادی و انقلابی ندارد سن مدیران به شدت بالاست برای برخی مدیران با سن های بالا نیروهای تازه نفس و صاحب فکر ولی جوان قابل اعتماد نیستند .این سیستم خسته اجازه ی ورود جوانان به حلقه ی مدیریتی کشور را نمی دهد .

 بذرپاش ادامه داد: اکنون تهدید امنیت ملی عدم اعتماد به جوانان است وقتی کار جمهوری اسلامی تمام است که جوانان دیگر از اصلاح نا امید سوند و بگویند دیگر درست نمیشود اکنون این خطر احساس میشود.
بذرپاش پیرامون نقش جوان مومن انقلابی گفت: رهبر انقلاب بارها بر حضور جدی جوان مومن انقلابی در صحنه اذعان داشتند اکنون زمان ایفای نقش این قشر از جامعه است که با کج روی ها و فیادها به طور جدی مقابله کند یعنی مطالبا با به صورت یک خواست اجتماعی در کشور توسط همین جوان مومن انقلابی به صحنه بیاید. در این شرایط القای ما نمی توانیم باید جریان اجتماعی برای نو کردن سیستم و همچنین آدمها وارد عمل شود اکنون زمان محافظه کاری جریان جوان مومن انقلابی نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم درباره فساد های متعدد گفت: این فسادهای متعدد همه را دیوانه و عصبی کرده و قوه ی قضاییه نمی تواند مانع بروز فساد شود تنها با ایجاد شفافیت و ایجاد اتاق شیشه ای در کشور و نظارت مردم جلوگیری از فساد ممکن است این مدیریت خسته یارای تقابل با این فساد نیست.

مهرداد بذرپاش ضمن اشاره به آمار بالای بیکاری گفت: چیزی حدود 2200 میلیارد تومن صرف بودجه می شود استان چهارمحال و بختیاری حدودا یک هفتادم جمعیت کشور را شامل میشود آیا یک هفتادم بودجه صرف توسعه استان میشود آیا اگر چیزی به مراتب کمتر از این مقدار صرف اشتغال زائی میشد آیا وضعیت استان شما به این صورت بود ؟

بذرپاش ادامه داد : مردم چیزی حدود  2800 میلیارد تومان در سال هزینه می کنند که از این مقدار 100 هزار میلیارد تومان از واردات ، 100 هزار میلیارد تومان از قاچاق و 80 هزار میلیارد تومان سهم تولید داخلی است اگر دولتمردان جلوی قاچاق و واردات بی رویه ی را بگیرند سهم خرید مردم از تولید داخلی به مراتب بیشتر میشود اما اکنون در دولت چنین اهتمامی وجود ندارد و بحث قاچاق رها شده است و براحتی از گمرک قاچاق صورت میگیرد .

بذرپاش در پایان گفت: جوان مومن انقلابی اکنون باید به صورت یک جریان فعال اجتماعی وارد صحنه شود و کشور را از لوث چنین آفت هائی پاک کند.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۳:۰۰

4 Jan 2020