۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۱۱۳۴۶
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

حماسه عاشورایی ۹ دی؛ طنین فریاد هیهات مناالذله امام حسین(ع) است

پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد.
حماسه عاشورایی ۹ دی؛ طنین فریاد هیهات مناالذله امام حسین(ع) است
به گزارش جهانبین نیوز، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری که به مناسبت ۹ دی صادر شده، آمده است: حماسه عاشورایی ۹ دی، پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد.

این بیانیه می‎افزاید: حماسه شکوهمند نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام در مدیریت بحران حکایت دارد.

این بیانیه تصریح می‎کند: در چهارمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن ، بیشتر مورد تحقیق و مدّاقه مورخان، محققان و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

این بیانیه با بیان اینکه حماسه ۹ دی تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود، خاطرنشان کرده است: حماسه ۹ دی که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: غائله فتنه سال ۱۳۸۸ یک نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتاهای رنگین و مخملین همانند "مایکل لدین"، "جین شارپ" و "جورج سوروس" به پیاده نظام و عوامل مزدور خود در داخل ایران بود که البته نسخه‌ای کپی‌شده از کودتاهای رنگین اوکراین و غیره بود که این جملگی حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و کتمان‌ناپذیر است و آن اینکه فتنه ۸۸ نه پدیده‌ای صرفا اتفاقی و نه سوء تفاهم بزرگ و نه اختلافی درون چارچوب‌های نظام اسلامی بود؛ بلکه اتفاقی طرح‌ریزی شده، با برنامه از قبل تهیه شده، حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی و همراهی سرویس‌های جاسوسی غربی علیه تمامیت نظام، ملت، انقلاب و ارزش‌های والا و برجسته آن بود ؛که با حضور حماسی و با بصیرت ، مقاومت و حضور به موقع مردم عاشورایی ایران ناکام ماند.

در این بیانیه تصریح شده است: حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ تکرار عاشورای حسینی در پهنه کربلای ایران و پاسخی رسا به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» حضرت ابا عبدالله‌الحسین علیه‌السلام در عاشورای سال ۶۱ هـ . ق است.

این بیانیه می‎افزاید: در نهم دی ۱۳۸۸ ؛ فریاد«هیهات مناالذلّه» مردم استکبارستیز و بصیر ایران بود که کران تا کران آسمان ایران را فرا گرفت و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را در نوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با دعوت از مردم ولایتمدار به حضور در همایش بصیرت و میثاق با ولایت، تصریح شده است: به حول و قوه الهي مردم ولايتمدار استان در چهارمين سالروز اين حماسه به ياد ماندنی با حضور در همايش‌های بزرگ «بصيرت و ميثاق با ولايت» كه به صورت همزمان روز دوشنبه راس ساعت ۱۰ صبح در ۴۲ نقطه استان برگزار می‌شود با گراميداشت اين روز، عمق باورهای ديني و ولايت‌مداری خود را به نمايش گذاشته و حماسه‌ای ديگر می‌آفرينند.

انتهای پیام/خ ح/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۶:۱۵

30 Dec 2019