۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۶۳۷۶
فرمانده سپاه بروجن:

مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي شوند

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از ويزيت رايگان عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در درمانگاه صادقيه خبر داد.
مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: همزمان با گراميداشت هفته دفاع مقدس مردم بروجن به صورت رايگان ويزيت مي شوند.

وي با بيان اين که در روز ششم مهرماه خدمات پزشکي رايگان به مردم ارائه مي شود، گفت: عموم مردم مي توانند با مراجعه به درمانگاه صادقيه سپاه بروجن از اين خدمات بهره مند شوند.

کيهاني ضمن بيان اين که کليه بسيجيان مي توانند در طول هفته دفاع مقدس از خدمات پزشکي در درمانگاه صادقيه بروجن بهره مند شوند، گفت: افزون بر ۸۰ عنوان برنامه متنوع در رابطه با نشر فرهنگ ايثار و شهادت و فرهنگ حسيني و عاشورايي در هفته دفاع مقدس که متقارن با دهه محرم و امر به معروف و نهي از منکر است به اجرا در مي آيد.

وي به برنامه هاي هفته دفاع مقدس در بروجن اشاره کرد و گفت: عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، نمايشگاه دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، افتتاح پروژه هاي اقتصاد مقاومتي، نشست هاي بصيرتي و يادواره شهدا ازجمله مهمترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اين شهرستان به شمار مي رود.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: يادواره زنان ايثارگر، نشست افسران جنگ نرم و سخت، افتتاح پايگاه هاي مقاومت بسيج در نقنه و فرادنبه، مسابقات ورزشي، پياده روي، نشست ياد ياران با حضور رزمندگان، همايش دختران عاشورايي، ديدار با خانواده معظم شهدا و نشست هاي بصيرتي از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع در بروجن است.

کيهاني با بيان اين که امنيت امروز جامعه مرهون رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، افزود: ملت غيور ايران همواره در تمامي صحنه ها و سختي ها همچون جنگ تحميلي سربلند و سرافراز بودند.

وي بيان کرد: حفظ و تکريم دفاع مقدس و افتخار آفرينان آن متعلق به همه ي اقشار جامعه است و بايد همه افراد به هر شکلي که مي توانند به تبيين فرهنگ ايثار و شهادت و گراميداشت ياد و خاطره اين ايام بپردازند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۲۸

7 Jan 2020