۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۰۳۲۶
امام جمعه شهرکرد؛

استقامت، صبوری و اراده مستحکم ملت ایران در برابر مشکلات برگرفته از نهضت عاشوراست

استقامت، صبوری و اراده مستحکم ملت ایران در برابر تحریم های اقتصادی دشمن در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ستودنیست, از این دوران پر پیچ و خم اقتصادی به سلامت عبور خواهیم کرد.
استقامت، صبوری و اراده مستحکم ملت ایران در برابر مشکلات برگرفته از نهضت عاشوراست
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) اظهار داشت : گریه کردن برای حادثه کربلا و سید الشهدا(ع) یک فرهنگ عاشورایی است و برخی در صدد هستند تا فرهنگ عاشورایی را از جامعه اسلام زدایش کنند.

امام جمعه شهرکرد، استقامت، صبوری و اراده مستحکم ملت ایران در برابر تحریم های اقتصادی دشمن در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی را ستود و تصریح کرد: استکبار با فکر خام خود در صدد تضعیف و ناتوان جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است ، که دشمن این تفکر شیطانی را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام نکونام ، تحریم اقتصادی جدید دشمنان در این برهه زمانی را نیز بی اثر دانست و تاکید کرد: ایران با تدبیر مسئولان نظام ، این دوران پرپیچ و خم اقتصادی را نیز بسلامت سپری خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمریکا باید این فکر خام را از سر خود بیرون کند که بتواند با جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و تحریم بر جامعه ما تاثیر بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به فرهنگ گریه در جامعه ایمانی، عنوان کرد: برخی در تلاشند که این فرهنگ را در جامعه مخدوش کنند و شادی و نشاط‌های غفلت‌زا در جامعه را ترویج دهند.

نکونام اضافه کرد: گریه جبران و تاسف بر گناهان و گذشته پرخطا است و باید گفت گریه جزو ضرورت‌های حکومت‌های ایمانی است و نباید این فرهنگ توحیدی در جامعه اسلامی زیر سوال برود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که گرفتار غفلت باشد به مقصد نمی‌رسد، افزود: برخی افراد سعی می‌کنند با برخی اعمال و شادی‌های کاذب جامعه را در غفلت نگه دارند و امروز گریه بر اباعبدلله یکی از ابزار بیداری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بایستی ارزش‌های حسینی مانند جهادحسینی، استقامت حسینی، ایثار و فداکاری حسینی در جامعه زنده شود و ما وظیفه داریم از تحریف در عزاداری‌های امام حسین (ع ) جلوگیری کنیم.

به گزارش جهانبین نیوز نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در  شهرکرد هم‌زمان با سایر نقاط چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر بمنظور پایداری و نهادینه شدن این فریضه در راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر شرکت کردند.

پایان پیام 10/24ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۵:۰۶

27 Dec 2019