۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۰۲۶۶

فراخوان سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه نویسی بسیج به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
فراخوان سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا سلیمانی با اعلام این خبر گفت: آخرین مهلت ارسال آثار علاقه مندان برای حضور در سومین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه نویسی بسیج تا ۱۵دیماه ۱۳۹۲ می باشد.
وی، افزود: موضوع های این جشنواره بازخوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پیرامون مباحث( ولایت و رهبری، عدالت طلبی، استقلال، آزادگی، استکبار ستیزی و دین باوری، ایثار و شهادت و مهرورزی)، بیـداری اسلامی و مقـاومت ملل( تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت های اسلامی، تجلیل از قیام و مقاومت مردم به پاخواسته و ...) می باشد.
سلیمانی؛ انتظـار، امید، آرمـانگرایی را سومین محور موضوعی این جشنواره برشمرد و ادامه داد: مضامین آیینی، اجتماعی ( مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق و سبک زندگی اسلامی، تحقق شعار امسال (حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی) از دیگر محورهای موضوعی می باشد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان افزود: هنرمندان فیلمساز استان چهارمحال و بختیاری می توانند آثار خود را در قالب ها و شکل های مختلف داستانی، مستند، پویا نمایی (انیمیشن)، نماهنگ، فیلمنامه نویسی تا۱۵ دیماه سال جاری به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان ارسال یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۸۵۶۸۸۰ تماس حاصل فرمایند.
سلیمانی گفت: حداکثر زمان تعیین شده برای فیلم های داستانی و پویا نمایی ۳۰ دقیقه، مستند ۴۰ دقیقه و نماهنگ هفت دقیقه است.
وی، ادامه داد: فیلم های ارسالی به دبیرخانه جشنواره سراسری باید سال ساخت آن ۱۳۹۰ به بعد باشد و آثار بخش استانی بر روی DVD با فرمت قابل پخش در دستگاه دی وی دی ارسال شود.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: هر فرد حداکثر با سه اثر می تواند در این جشنواره حضور یابد و شرط شرکت و حضور در بخش سراسری جشنواره منوط به حضور و شرکت در مرحله استانی است و هیچ اثری به صورت مستقیم در دبیرخانه سراسری پذیرفته نخواهد شد.


وی، افزود: شرکت کنندگان و تهیه کنندگان باید افراد حقیقی باشند و جایزه بهترین فیلم به طور مشترک به کارگردان و تهیه کننده اثر تعلق می گیرد از این رو علاقه مندان برای نام نویسی و شرکت در جشنواره باید به آدرس: " شهرکرد، میرآباد غربی، نبش میدان ابوریحان، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد، سازمان بسیج هنرمندان استان "مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۱۸۵۶۸۸۰ مسئول دبیرخانه تماس بگیرند.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره دی امسال برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۴:۴۱

27 Dec 2019