۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۱۲۳۶

خدبجه ربيعي بر تسريع در پيشرفت پروژه پتروشيمي بروجن تاکيد کرد

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي بر لزوم تسريع در پيشرفت پروژه پتروشيمي بروجن و تامين و تخصيص اعتبار لازم براي اجراي عمليات انتقال اتيلن غرب براي اين پروژه تاكيد کرد.
خدبجه ربيعي بر تسريع در پيشرفت پروژه پتروشيمي بروجن تاکيد کرد
به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در گفت و گو با کلار، ضمن اشاره به تذکر کتبي در خصوص پروژه پتروشيمي بروجن به وزير نفت و همچنين مكاتبات و پيگيريهاي لازم، اظهار داشت: پتروشيمي بروجن توليد پلي اتيلن سنگين و پلي پروپيلن را در بر خواهد گرفت.

وي با اشاره به برگزاري جلسه رفع موانع و مشكلات تكميل و راه اندازي اين پروژه با حضور معاونت مديريت برنامه و بودجه كشور، استاندار چهارمحال و بختياري و نمايندگان هلدينگ پتروشيمي شركت ايرانيان در سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، گفت: در اين نشست بر لزوم تسريع در پيشرفت و تامين و تخصيص اعتبار لازم براي اجراي عمليات انتقال اتيلن غرب به بروجن تاكيد شد.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: با توجه به مصوبه هيات وزيران از سال ١٣٨١ در راستاي توسعه بخشي مناطق كمتر توسعه يافته و با توجه به اينكه پتروشيمي بروجن از تاكيدات رئيس جمهور طي سفر استاني، مصوبه هيات وزيران و مطالبه به حق مردم بروجن است بايد توجه وافري براي پيشبرد آن صورت گيرد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۱:۳۶

16 Jan 2020