۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۵۲۹۶
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد

راه اندازي ورزش مفرح پاراگلايدر در شهرستان فارسان

معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از راه اندازي ورزش زيباي پاراگلايدر در اين شهرستان خبر داد.
راه اندازي ورزش مفرح پاراگلايدر در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، حسين زماني در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسه اي که برگزار شد مقرر گرديد ورزش زيبا پاراگلايدر که يک ورزش مفرح و هوايي است را در شهرستان فارسان و شهر چليچه  با توجه به زيرساخت هاي طبيعي موجود با همکاري فرماندار  راه اندازي و فعال گردد.

وي ابراز داشت: رشته ورزشي مفرح و زيباي پاراگلايدر يکي از رشته‌هاي ورزشي هوايي است که آرزوي ديرينه انسان را مبني بر پرواز کردن در آسمان مانند پرندگان برآورده کرده است، اين رشته نوظهور و نوپا در سراسر دنيا علاقمندان به پرواز در آسمان را به سوي خود جلب کرده و تعداد زيادي در اين رشته مفرح ورزشي در حال فعاليت هستند.

زمانی در ادامه افزود: در خلال اين جلسه براي جوانان نيز تصميمات بسيار خوبي در راستاي تشکيل سازمان هاي  مردم نهاد با همکاري جوانان  شهرستان گرفته شد.

مشخص شدن وضعيت زمين و ساخت خانه جوان شهرستان

وي خاطرنشان کرد: اين موضوع براي اولين بار در شهرستان صورت مي پذيرد و هزينه هاي جانبي که براي تشکيل سازمانهاي مردم نهاد صورت مي گيرد را سازمان ورزش و جوانان تقبل مي کند و جوانان را در امر راه اندازي اين سازمان حمايت مي کند.

وي تصريح کرد: خبر خوبي که براي جوانان شهرستان داريم اين است که مقرر گرديد تا يک ماه آينده وضعيت زمين و ساخت خانه جوان در اين شهرستان مشخص شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۷:۵۴

30 Dec 2019