۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۳۷۲۷۶
استاندار چهارمحال و بختیاری:

راه را برای ورود سرمایه‌گذاران به استان باز کنید/جلب رضایت مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سرمایه‌گذاران به دنبال موقعیت‌های امن برای سرمایه‌گذاری هستند و گفت: نباید بر سر راه سرمایه‌گذاران مانع ایجاد کنیم چون با حضور این افراد در استان بیکاری از بین می‌رود.
راه را برای ورود سرمایه‌گذاران به استان باز کنید/جلب رضایت مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تخصیصی بودجه برای استان‌های دارای بیکاری بالا در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره و اظهار کرد: این تخصیص با هدف رسیدن استان‌های با نرخ بالای بیکاری به حد متوسط صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: به همکاری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تأکید دارم.

عباسی شورای اداری را فرصتی برای ارائه گزارش، تشریح برنامه‌ها و تدوین سیاست‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید هر کسی مسئولیتی را می‌پذیرد برای آن وقت بگذارد و رضایت مردم را بدست آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به جذب بودجه از سوی مدیران برای استان تاکید و ادامه داد: جذب اعتبار یکی از مهم‌ترن معیارها برای گزینش عملکرد مدیران است.

عباسی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران به دنبال موقعیت‌های امن برای سرمایه‌گذاری هستند و تاکید کرد: نباید بر سر راه سرمایه‌گذاران مانع ایجاد کنیم چون با حضور این افراد در استان بیکاری از بین می‌رود.

وی به تهیه طرح مطالعاتی بسترهای توسعه برای تکمیل زنجیره تولید در چهارمحال و بختیاری از طریق مراکز علمی اشاره و خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این طرح برای هر شهرستانی به صورت مجزا است تا طرح‌هایی که می‌تواند این زنجیره را تکمیل کند مشخص شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۱:۳۹

26 Dec 2019