۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۲۲۸۷۶
استاد حوزه و دانشگاه:

تحریف کنندگان شخصیت و سیره امام(ره) از قطار انقلاب خارج شده اند

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه تحریف کنندگان شخصیت و راه امام(ره) از قطار انقلاب خارج شده اند گفت: این حرکت نابخردانه توسط افراد معلوم الحال نیازمند عکس العمل ملت و مقابله با آن وظیفه همگان است.
تحریف کنندگان شخصیت و سیره امام(ره) از قطار انقلاب خارج شده اند
حجت الاسلام والمسلمین سعید صفی استاد حوزه و دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: این بیانات ارزشمند و روشنگرانه دارای درسهای مهم و کاربردی بود که باید به خوبی تبیین و تشریح شود.


صفی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص تحریف شخصیت والای امام خمینی(ره) گفت: همانطور که رهبر فرمودند اگر راه امام(ره) گم یا فراموش شود و یا به عمد کنار گذاشته شود ملت ایران از دشمن ضربات جبران ناپذیری خواهد خورد.

وی با انتقاد از کسانی که در داخل شخصیت امام(ره) را تحریف می کنند اظهار کرد: تحریف به این معنی است که ما واقعیت مطلب را کنار بگذاریم و آنچه مدنظر خود و مطابق میل شخصی است را بیان کنیم و اولین کسی که از تحریف ضربه می خورد خود شخص تحریف کننده است.

صفی تصریح کرد: افرادی که خود را شاگرد امام(ره) می دانند باید در این مورد هوشیارتر باشند چرا که مردم ما همیشه بصیر و آگاه هستند و اگر همیشه یک گام از مسئولان جلوتر نباشند عقب تر نیستند و نسبت به کسانی که در میدان دشمن بازی می کنند موضع گرفته و وارد عمل می شوند.

وی با تاکید بر اینکه تحریف کنندگان شخصیت و راه امام(ره) از قطار انقلاب خارج شده اند گفت: این حرکت نابخردانه توسط افراد معلوم الحال نیازمند عکس العمل ملت و مقابله با آن وظیفه همگان است.

این استاد دانشگاه سایر فرمایشات مقام معظم رهبری را شامل 7 اصل دانست: که اصول امام خمینی(ره) نیز بوده اند و باید سرلوحه مسئولین قرار بگیرند.

وی اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام امریکایی را اولین اصل عنوان و تصریح کرد: اسلام ناب اسلامی است که برگرفته از آیات و روایات است و اسلام امریکایی این اسلام القاعده و داعش و گروههای تکفیری است که مدنظر انگلیس و امریکا و صهیونیست است.

صفی اصل دوم را اعتماد به وعده الهی و بی اعتمادی به زورگویان جهان دانست و اظهار کرد: اگر کسی خود را عبد خدا بداند و در تمام کارها و تصمیم گیری هایش خدا را ناظر اعمال خود بداند مثل حضرت امام(ره) که متکی به قدرت حقه الهی بود از تصمیم و هدف خود کوتاه نمی آید.

امام جمعه موقت شهر سورشجان اعتقاد به اراده و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی را اصل دیگر مورد تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دشمنان به خوبی فهمیده اند که انقلاب ما مردمی است و نمی توانند این قوت و قدرت مردمی را به زانو در بیاورند.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دشمنان همچنان ملت ایران را به خوبی نشناخته اند که همچنان حرف زور می زنند زیرا که این ملت هیچ گاه زیر بار زور نمی رود و همانطور که قبلا هم اشاره شد ما اجازه هیچ گونه بازرسی را از هیچ یک از ماکز نظامی و سایر رشته های حساس و گفتگو با دانشمندان هسته ای را نخواهیم داد.

صفی حمایت از محرومان و مستضعفان و مخالفت با خوی کاخ نشینی و مخالفت صریح با جبهه قلدران بین المللی و استکباری را از اصول دیگر بر شمرد و گفت: 17 خرداد و تحریم هر گونه ارتباط با رژیم صهیونیستی از همین باب است و اعتقاد به استقلال ملی را از سوی امام(ره) و مقام معظم رهبری را گواهی می دهد.

استاد حوزه و دانشگاه موضع گیری صریح و شجاعانه در مقابل اقدامات تروریستی آل سعود علیه مردم یمن و هر گونه ظلم و جور در منطقه و جهان را از دیگر نشانه های عمل به این اصول دانست.

وی تکیه بر وحدت ملی را اصل دیگری دانست که در شعار سال نیز مطرح شده است و تصریح کرد: مسئولان وحدت و همدلی و همزبانی با مردم را نصب العین خود قرار داده و در تمام جهت گیری های خود لحاظ کنند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۹:۵۳

1 Feb 2020