۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۹۸۰۶
در شهرکرد؛

ایستگاه‌های جدید پایش هوا احداث می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: ایستگاه‌های جدید پایش هوا در استان چهارمحال و بختیاری احداث خواهد شد.
ایستگاه‌های جدید پایش هوا احداث می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در سومین نشست کارگروه مقابله با گرد و غبار و آلودگی هوای استان، از راه‌اندازی حداقل یک ایستگاه پایش هوا تا سال آینده در استان خبر داد.

شهرام احمدی گفت: باتوجه به اینکه هم‌اکنون تنها یک ایستگاه پایش هوا آن هم در مرکز استان وجود دارد، ضروری است ایستگاه‌های جدیدی در استان احداث و راه‌اندازی شود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر هوای چهارمحال و بختیاری از لحاظ آلودگی هوا با منشأ صنعتی و کارخانجات مشکل خاصی ندارد و بیشترین تهدید سلامت هوای استان مربوط به ریزگردهاست.


احمدی، منشأ اصلی ریزگردهای استان را برون‌مرزی دانست و تصویب آئین‌نامه اجرایی مقابله با پدیده گرد و غبار در هیأت دولت را گامی مهم در راستای مدیریت این پدیده در سطح کشور عنوان کرد.

وی در ادامه از انجام مطالعات شناسایی کانون‌های مستعد تولید ریزگردهای درون استانی خبر داد و گفت: با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط، این کانون‌ها مدیریت خواهد شد.

احمدی افزود: در راستای ارتقای عملکرد کارگروه گرد و غبار و آلودگی هوای استان، کارگروه‌های متناظر شهرستانی به ریاست فرمانداران تشکیل و گزارش جلسات به صورت ماهیانه دریافت و بر این اساس تصمیم‌گیری‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۲:۴۶

3 Feb 2020