۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۱۸۶۴۶
۱۶ ‌آبان ماه:

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش بسیج و رسانه اعلام شد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ۱۶ آبان ماه به عنوان آخرین فرصت برای ارسال آثار اصحاب رسانه استان به دبیرخانه "همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت" خبر داد.
آخرین مهلت ارسال آثار به همایش بسیج و رسانه اعلام شد



به گزارش جهانبین نیوز؛ سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: اولین همایش "بسیج ، رسانه و گفتمان ولایت"، با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و جراید محلی در آستانه هفته بسیج، ۲۵ آبان ماه در استان برگزار می شود.

وی، هدف از این همایش را تجلیل از رسانه های برتر در زمینه انعکاس اقدامات و فعالیت های بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: کارگروه های مختلف برای برگزاری این همایش بزرگ فعال شده اند و کمیته ارزیابی با حضور کارشناسان مجرب آماده بررسی آثار رسیده به دبیرخانه همایش می باشند.

عبدالهی، با اشاره به محورهای پنج گانه همایش ، ادامه داد: بسیج رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری، بسیج رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج و رسانه و مقابله با پدیده دجال واره(ماهواره)،‌بسیج و رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی، بسیج و رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی از محورهای پنج گانه این همایش استانی می باشد.

وی، گفت: در همایش بسیج و رسانه از خبرگزاری ها، سایت های خبری تحلیلی، روزنامه ها، هفته نامه ها و رسانه های شنیداری و تصویری که بیشترین، بهترین و ناب ترین اخبار، تیترها، مصاحبه، عکس و گزارش ها در زمینه فعالیت های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری را تولید یا بازنشر کرده باشند تجلیل می شود.

عبدالهی، تصریح کرد: ۱۶ آبان ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری های استان به دبیرخانه همایش واقع در شهرکرد، میدان امام حسین علیه السلام ، ستاد فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، معاونت روابط عمومی و تبلیغات یا بسیج رسانه استان می باشد.

وی، همچنین از راه اندازی نمایشگاهی در حاشیه این همایش خبر داد و از مدیران مسئول رسانه های استان که علاقه مند به ایجاد غرفه برای رسانه خود می باشند خواست، آمادگی خود را به دبیرخانه همایش اعلام دارند.

گفتنی است:‌ صندوق الکترونیک(ravabetomomi.sepahcharmahalb@Gmail.com)، (sepah.chb@chmail.ir) و تلفن های ۲۱۹۲۲۳۹ و ‌۲۱۹۲۲۴۰ و نمابر ۲۲۲۷۷۰۱ برای کسب اطلاعات بیشتر علاقه مندان به شرکت در این همایش در نظر گرفته شده است.
مرجع: خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۴:۳۵

5 Feb 2020