۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۳۶۷۶
در آستانه سال نو

8000 مترمربع از راه هاي اصلي و فرعي اردل لکه گيري شد

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت: جهت ايمني جادها و رفاه حال مسافران نوروزي 8 هزار متر مربع از راه هاي اصلي و فرعي اين شهرستان لکه گيري شد.
8000 مترمربع از راه هاي اصلي و فرعي اردل لکه گيري شد
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: هرساله در فصل زمستان و با توجه به بارش برف و همچنين برودت هوا ستاد برف روبي براساس رسالت کاري خود و در راستاي تسهيل در عبور و مرور شهروندان اقدام به نمک پاشي معابر و خيابان هاي اصلي شهر مي‌کند.

حسين پور افزود: امسال با توجه به افزايش حجم بارش برف و همچنين برودت هوا که منجر به يخبندان معابر شد، ستادهاي برف روبي مناطق سه گانه براي جلوگيري از حوادث، عمليات نمک پاشي معابر را انجام دادند که اين امر باعث تخريب بخشي از آسفالت محور هاي اصلي و فرعي شهرستان شد.


وي از انجام لکه گيري و آسفالت ۸ هزار مترمربع از جاده هاي اصلي و فرعي شهرستان اردل خبر داد و گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزي تمامي مسير هايي که چاله چوله و يا تخريب بودند لکه گيري و آسفالت شد.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل ابراز اميدواري کرد: با بهسازي اصلي و فرعي شهرستان در آستانه سال نو بتوانيم موجبات رضايت‌مندي شهروندان و مسافران نوروزي را فراهم کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۴۰

20 Jan 2020