۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۶۶۴۶
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري خبر داد

کلنگ زني پروژه 14 واحدي مسکن در شهرستان کوهرنگ

مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: کلنگ پروژه 14 واحدي مسکن با استفاده از تسهيلات کم بهره، طرح ويژه بهسازي مسکن روستايي در زميني به مساحت 1470 متر در شهرستان کوهرنگ به زمين زده شد.
کلنگ زني پروژه 14 واحدي مسکن در شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان چهارمحال و بختياري در حاشيه افتتاح طرح هادي روستاي دهنو در شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: سال گذشته در کوهرنگ 2 ميليارد و 900 ميليون ريال اعتبار قير يارانه اي با مشارکت هاي مردمي در سطحي به مساحت 7 هزار متر به‌سازي و پياده روسازي شده است.
 
سهراب رئيسي افزود: کلنگ زني پروژه 14 واحدي مسکن با استفاده از تسهيلات کم بهره، طرح ويژه بهسازي مسکن روستايي در زميني به مساحت 1470 متر بنا که هر بنا 90 متر مربع زير بنا دارد بصورت پايان کار و سفت کاري در دو طبقه مجزا تحويل مردم داده مي شود که هر واحد 35 درصد آورده تسهيلات و الباقي آورده مردم و متقاضيان است.
 
وي بيان داشت: رويکرد ما در اين پروژه ها، يکي کنترل قيمت مسکن و بازار مسکن و کاهش تمام شده نرخ مسکن است که بخش تعميرات و داخلي ساختمان بعهده متقاضي است.
 
رئيسي تصريح کرد: در سطح استان به مناسبت روز روستا اعتباري بالغ بر 22 ميليارد ريال افتتاح پروژه داشتيم که 4 طرح هادي در استان افتتاح و يک طرح هم در روزهاي آينده افتتاح مي شود.
 
مدیرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان يادآور شد: 14 واحدي که در روستاي شهرک امام حسين (ع) کلنگ زني مي شود مجموع اعتبار آن 7 ميليارد ريال است که طي فرصت 8 ماهه کاري انجام مي شود.
 
رئيسي در ادامه گفت: 9 واحد مسکوني اقشار کم درآمد و خانواده هاي تحت پوشش در سطح استان بوده است که در مجموع 22 ميليارد ريال بوده است.
 
وي افزود: در آينده و در شهرستان کوهرنگ 10 روستا از محل اعتبارات تملک دارايي استان پيش بيني شده که با رقم اعتباري 8 ميليارد و 500 ميليون ريال بهسازي آنها انجام شود، 8 روستا پيش بيني شده که سهميه قير يارانه به آنها تخصيص داده شده که تاکنون از سهميه موجود حدود 960 تن است که پيش بيني مي کنيم 50 هزار متر مربع از سطوح معابر روستاهايي که آمادگي بيشتري دارند و زودتر مشارکت کنند بهسازي آنها انجام شود.
 
مدیرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان بيان داشت: پرداخت تسهيلات، احداث واحدهاي مقاوم و کمک هاي بلاعوض مسکن شهري از برنامه هاي آينده بنياد مسکن است.
 
رئيسي تاکيد کرد: در سطح شهرستان کوهرنگ از ابتداي فعاليت هاي عمراني بنياد مسکن انقلاب اسلامي بالغ بر 355 ميليارد ريال مجموع اعتبارات طرح هاي هادي در پرداخت تسهيلات و جابجايي روستاهاي در معرض خطر که در شهرستان کوهرنگ 22 روستا جابجا شده است پرداخت شده است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۸:۱۸

30 Dec 2019