۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۱۶۰۶

۲ هزار مسافر نوروزي در مدارس اردل اسکان يافتند

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل از اسکاندهي ۲ هزار مسافر نوروزي در مدارس اين شهرستان خبرداد.
۲ هزار مسافر نوروزي در مدارس اردل اسکان يافتند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، غلامرضا اميدزاده مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردين ماه امسال، دو هزار مسافر در قالب ۴۳۰ خانوار در مدارس اردل پذيرش شدند.

اميدزاده افزود: براي اجراي طرح نوروزي، ۱۰ مدرسه در قالب ۵۰ کلاس با امکانات کامل براي اسکان فرهنگيان و مسافران نوروزي تجهيز شد.

وي بابيان اينکه در سال گذشته در ايام نوروز ۱۰۲۲ نفر در مدارس شهرستان اردل اسکان يافتند و نوروز امسال آمار مسافران اسکان يافته در مدارس اين شهرستان ۲۰۰۰ نفر بوده افزود:آمار مسافران اسکان يافته نسبت به سال گذشته، ۱۰۰ درصد رشد داشته است و اين آمار نشان مي دهد که شهرستان اردل جايگاه خوبي براي جذب گردشگران را دارد و انشا الله امسال با برنامه ريزي بهتر و تلاش بيشتر بتوانيم اين آمار را افزايش دهيم.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل با اشاره به ابراز رضايت مندي مسافران از روند اسکان در مدارس اردل گفت: در ايام تعطيلات نوروز همه روزه از مدارس و نحوه ارائه خدامات به مسافران نوروزي بازديد و سرکشي صورت مي گرفت.

اميدزاده بيان داشت: قبل از آغاز طرح نوروزي، مدارس مد نظر براي اسکان مسافران تعمير و تجهيز و بنرهاي راهنماي مسافران در سطح شهر نصب شد و همچنين آموزش هاي لازم به اعضاي ستاد اسکان، سرايداران و مديران ارائه شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۳:۲۹

3 Feb 2020