۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۵۶۶۶
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

70 برنامه در هفته بسيج در کوهرنگ اجرا مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ برنامه‌هاي هفته بسيج سپاه اين ناحيه را تشريح کرد و گفت: 70 برنامه در هفته بسيج در اين شهرستان اجرا مي‌شود.
70 برنامه در هفته بسيج در کوهرنگ اجرا مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، برنامه‌هاي هفته بسيج اين ناحيه را اعلام کرد. 
 
وي با بيان اينکه امسال همزماني هفته بسيج با ايام عزاداراي اباعبدالله بخصوص پياده‌روي زائرين اباعبدالله، رويکرد برنامه‌هاي بسيج را برنامه‌هايي با رنگ و بوي محرم کرده است، گفت: شعارهاي پيش‌بيني شده براي اين ايام شعارهايي مانند «بسيج امتداد عاشوراست» و سوال‌هايي با مضامين «هيهات منه ‌ذله»، «يا لثارات الحسين» و «لبيک يا حسين» است.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه با اشاره به برگزاري بيش از 70 برنامه در هفته بسيج گفت: بخشي از برنامه‌هاي هفته بسيج سپاه کوهرنگ قبل از هفته بسيج است و بخشي از آن نيز همزمان با هفته بسيج برگزار مي‌شود. 

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: ازجمله برنامه‌هايي که قبل از هفته بسيج اجرا شد، سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه، ديدار فرماندهان و مسئولين بسيجي با امام جمعه محترم کوهرنگ همايش سه ساله‌هاي حسيني بود.

سرهنگ نظري بيان داشت: در هفته بسيج همايش اقتصاد مقاومتي را داريم که با حضور معاونت اجرايي سپاه استان جناب آقاي سعيدي يک طرح افتتاح اقتصاد مقاومتي افتتاح خواهد شد.

 وي در ادامه به برخي از برنامه‌هايي که همزمان با هفته بسيج  برگزار مي‌ شود اشاره کرد و گفت: برنامه‌هاي در نظر گرفته برنامه‌هايي است که در قالب برنامه‌هاي دانش‌آموزي و حوزه‌ها و پايگاه‌ها برگزار مي‌شود. 
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ به برخي از اين برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: يادواره شهداي بازفت، نشست‌هاي نهضت روشنگري، همايش فرماندهان واحدهاي دانش‌آموزي، کوه‌پيمايي بسيجيان روستاي ميهه برگزاري مسابقات و همايش‌هاي مختلف با محوريت مختلف، همايش مشترک ائمه جماعات مساجد و پايگاه‌هاي بسيج، برگزار مي‌شود.

سرهنگ نظري در پايان گفت: در راستاي کنگره بزرگداشت شهداي استان بعد از هفته بسيج يادواره شهداي عشاير کوهرنگ در شهرستان لالي برگزار خواهد شد.

نظري افزود: اين ياداواره بخاطر اينکه خانواده‌اي شهداي کوهرنگي در اين فصل سال در استان خوزستان حضور دارند برگزار مي‌شود که سردار سليماني سخنران اين برنامه خواهد بود.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۱۱

29 Dec 2019