۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۳۱۹۶۶
قهرمان اواسپرت چهارمحالی:

مدافع حرم آرزوي قلبي من است/دوست دارم پرچم کشورم بالاتر از هر کشوري باشد/مسئولين هيچ گونه حمايتي از من نکرده اند

قهرمان او اسپرت گفت: مدافع حرم آرزوي قلبي من است و اگر در اين راه شهيد شوم براي هميشه نامم زنده خواهد ماند، افتخار گرفتن مدال طلا تنها براي مدت کوتاهي است.
مدافع حرم آرزوي قلبي من است/دوست دارم پرچم کشورم بالاتر از هر کشوري باشد/مسئولين هيچ گونه حمايتي از من نکرده اند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حسين ظفري قهرمان اواسپرت در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: اواسپرت يک ورزش اصيل ايراني است که متشکل از هفت سبک مختلف در بخش مبارزات آزاد است.

وي تصريح کرد: در سال ۲۰۱۶ در مسابقات ترکيه توانستم مقام اول را کسب و مدال طلا را از آن خود کنم.

ظفري با اشاره به اينکه ورزش اواسپرت در اين استان خيلي شناخته شده نيست اذعان داشت: حدود يکسال است که اين ورزش در استان چهارمحال و بختياري آمده است و من اولين قهرمان اين رشته ام.

وي با بيان اينکه متاسفانه تاکنون هيچ حمايتي از سوي مسئولين نشده ام عنوان کرد: مسئولين اين استان به ورزشکاران بهايي نداده و آنها را حمايتي نمي کند.

ظفري تاکيد کرد: ورزشکاران اين استان چه در کشور و چه در جهان رتبه هاي خوب و مدال هاي افتخارآفريني را کسب کرده اند.


وي کسب مدال طلا در رشته اواسپرت را يک افتخار بزرگ دانست و گفت: همين اندازه که توانسته ام پرچم کشورم را از همه کشورها بالاتر ببرم افتخار بسيار بزرگي است.

ظفري دلخوري خود را از عدم حمايت اداره ورزش و جوانان استان اعلام و خاطرنشان کرد: متاسفانه ورزش و جوانان هيچگونه حمايتي از اين رشته نمي کنند و براي رفتن به کشور ترکيه و شرکت در مسابقات با هزينه شخصي خود رفتم.

وي با تاکيد بر اينکه هيچگاه پشت نظام را خالي نمي کنم اذعان داشت: با وجود داشتن مشکلات فراوان هميشه مدافع نظام هم بوده و براي من يک افتخار است که بتوانم هميشه قهرمان بمانم.

قهرمان اواسپرت يادآور شد: کشور هلند دعوتنامه اي براي من ارسال کرد که در آنجا تمرين کرده و براي آنها خدمت کنم اما هيچگاه اين خاري را قبول نمي کنم و همواره براي کشور خودم تلاش مي کنم.


مدالم را با افتخار بر گردن پدر شهيد مدافع حرم انداختم

قهرمان چهارمحالی گفت: بعد از گرفتن مدال طلا با اعتقاد و اطمينان قلبي آن را تقديم به پدر شهيد مدافع حرم انداختم چراکه قهرمانان واقعي آنان هستند.

ظفري با اشاره به اينکه يکي از بزرگترين آرزوهاي من اين است که مدافع حرم شوم بيان داشت: چندين سال است که در انتظار مدافع حرم هستم و عقيده من بر اين بوده که شهيد مدافع حرم است که نام او زنده خواهد ماند و گرنه افتخار گرفتن مدال طلا جاودانه نيست.

ظفري اظهار کرد: ما راه شهدا را ادامه خواهيم داد و هيچگاه پشت نظام را خالي نخواهيم کرد.


از کارگري تا قهرماني

به گزارش بام ايران خبر؛ حسين ظفري نان آور يک خانواده هشت نفري بوده و همه چشم اميد خانواده به دنبال دستان اوست او در رشته زبان انگليسي ادامه تحصيل داده و با تمام کمبودها درس خود را به پايان رساند.

اين قهرمان هيچگاه تن به ذلت نداده و مي خواهد پرچم کشورش هم چون کوهي سر به فلک کشيده هميشه استوار و در اوج باشد.

او سال هاست که در انتظار مدافع حرم بودن نشسته و اعتقاد دارد که اين گونه مي تواند نامش را زنده نگهدارد.

حسين ظفزي از مسئولين تنها يک کار خدماتي و يا حتي کارگري مي خواهد تا بتواند خرج خانواده اش را بدهد ما نيز به حمايت اين ورزشکار قهرمان از مسئولين خواهشمنديم گوشه چشمي به او بياندازند و او را حمايت کرده و او را در سختي ها تنها نگذارند چراکه اين قهرمانان هستند که نظام جمهوري اسلامي ايران را زنده نگه مي دارند.

گزارش: مرضيه عاليپور هفشجاني

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۱:۲۰

28 Dec 2019