۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۹۹۸۶
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل خبر داد

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در اردل

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر با حضور 40 نفر از اعضای جوانان این جمعیت خبر داد.
برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در اردل
شیروان خسروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر اظهار کرد: مسابقات رفاقت مهر در مرحله شهرستانی با حضور ۴۰ نفر از اعضای جوانان این جمعیت برگزار شد.

خسروی با اشاره به اهميت برگزاری مسابقات رفاقت مهر، بيان کرد: همه ساله اين مسابقات در دو گروه خواهران و برادران توسط امور جوانان جمعيت هلال احمر و با هدف ايجاد زمينه های دوستی و مهربانی در بين اعضا، تعاون، تعهد و کار دسته جمعی، تقويت ايمان وايجاد رقابت سالم، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و پرورش روحیه مشارکت‌جويي و مسوليت‌پذيري در اعضاء برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در اين مسابقات شرکت‌کنندگان در رشته‌های اسکان اضطراری، حمل تخصصی مصدوم، امداد و کمک‌های اوليه به رقابت پرداختند و نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

رئيس جمعيت هلال احمر اردل با اشاره به ثمرات خوب برگزاری اين مسابقات گفت: حضور جوانان هميشه سبب رشد و پويايي جمعيت هلال احمر بوده و شور و انگيزه آنان سبب انگيزه بيشتر هلال احمر در زمينه‌های خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۲۶

27 Dec 2019