۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۵۹۲۶
امام جمعه شهر اردل:

شوراها در تعيين شهرداران و دهياران معيارهاي غلط را کنار بگذارند

امام جمعه شهر اردل گفت: شوراهاي شهر و روستا در تعيين شهرداران و دهياران معیارهاي غلطي چون فاميلي گري و هم حزبي را کناربگذارند و افراد توانمند، متعهد، کاربلد و پاک دست را انتخاب کنند.
شوراها در تعيين شهرداران و دهياران معيارهاي غلط را کنار بگذارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهردادبهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به حکمت ۱۲۳ امير المومنين (ع) در نهج البلاغه گفت: حضرت علي (ع) در اين حکمت مي فرمايند: "طوبي لمن في نفسه وطاب کسبه وصلحت سريرته وحسنت خليفته" «خوشابحال آن کسي که ذلت نفس دارد»

حجت الاسلام بهرامي گفت: هرچقدر کسي ذلت نفس داشته باشد در مقابل دشمنان و شيطان عزت نفس دارد.

بهرامي گفت: اگر انسان ذلت نفس نداشته باشد بلاشک در مقابل ديگران ذلت پيدا خواهد کرد و ذليل مي شود همچنين آن کسي که در مقابل نفسش در برابر مومنان حالت ذلت نفس پيدا نکند، متواضع نمی شود.

وي بيان کرد: هر کجا متواضع بوديم، خاکسار بوديم در نقطه مقابل آن صاحب عزت و بزرگ منشي و متکبر خواهيم بود.

شوراها در تعيين شهرداران و دهياران معيارهاي غلط را کنار بگذارند

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل گفت: ياد شهيدان رجايي و باهنر و ديگر شهيدان دولت را گرامي داريم و در ايام آغاز به کار دولت دوازدهم و شوراهاي پنجم هستيم و اين مناسبت‌ها بهانه‌اي براي بازخواني اهداف و آرمان‌هاي نظام است.

بهرامي با اشاره به اينکه شهيدان رجايي و باهنر از خدمتگزاران صديق به اين نظام و انقلاب بودند، اظهار داشت: دولت مردان بايد راه و منش اين دو شهيد دولت را الگوي کار خود قرار دهند.

وي با بيان اينکه شهيدان رجايي و باهنر بسيار مردمي و ولايي بودند، اضافه کرد: رئيس جمهور و وزاري دولت دوازدهم بايد در عمل ياد شهيدان رجايي و باهنر را زنده نگه دارند.

خطيب جمعه اردل ساده زيستي و مردمي بودن اين شهيدان والا مقام را ستود و بيان کرد: شهادت شهيدان رجايي و باهنر سبب نام‌گذاري هفته‌اي به نام دولت شدند.

وي اظهار داشت: هفته دولت هفته درس گرفتن از شهيداني است که در کنار يکديگر براي خدمت به ملت جان خود را دادند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه ملت ايران اسلامي قرباني تروريسم است گفت: قدرت هاي استکباري با ترور شهيداني همچون رجايي و باهنر خيلي ازسرمايه هاي ما را گرفتند و امروزهم مي بينيد سوءاستفاده قدرت هاي استکباري از مفهوم مبارزه با تروريسم که از بزرگترين چالش هاي جامعه بشري امروز است، ابهام در تعريف تروريسم، نسبت دادن تروريسم به صورت دلخواه و گزينشي به هر کسي که بخواهند، تمسک جستن به عنوان مبارزه با تروريسم براي هرگونه اقدام و جنگ و خيانت عليه ديگران زير پاگذاشتن قوانين بين المللي به بهانه مبارزه باتروريسم اينها نمونه هايی از سوء استفاده اين قدرتها است.

بهرامي گفت: آنها به دنبال توسعه طلبي و توسعه اهداف شوم خودشان در دنيا هستند آن وقت امروز کشور و نظام ما را متهم به حمايت از تروريسم مي کنند.

خطيب جمعه شهر اردل با اشاره به مراسم تحليف پنجمين دوره شوراي هاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان اردل گفت: شوراهاي شهر و روستا در تعيين شهرداران و دهياران معیارهاي غلطي چون فاميلي گري و هم حزبي را کنار بگذارند و افراد توانمند، متعهد، کاربلد و پاک دست را انتخاب کنند.

بهرامي گفت: شورها برنامه داشته باشند و با هم همدلي براي خدمت رساني به مردم تلاش کنند.

امام جمعه شهر اردل در پايان از مردم ولايتمدار شهرستان اردل خواستند تا در ايام شهادت ائمه معصوم حرمت اين ايام زنده نگه داشته شود و جشن هاي عروسي حتي المقدر در اين شب ها برگزار نشود.

بهرامي گفت: مجالس عروسي و شادي تا ساعت ۱۲ ختم شود و ادامه دادن اين مراسم بعد اين ساعت باعث آزار رساندن به مردم مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۰:۰۱

5 Jan 2020