۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۶۵۷۶
مسئول دارالقرآن استان:

مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ نیمه دوم مرداد آغاز می شود

مسئول دارالقرآن الكريم استان از آغاز آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از نیمه دوم مردادماه خبر داد.
مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ نیمه دوم مرداد آغاز می شود
به گزارش جهانبین نیوز، مهدي پرتويی گفت: آزمون مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اردیبهشت‌ماه، به صورت کتبی و چهارگزینه‌ای برای حافظان ۵جز،۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظان کل قرآن كريم برگزار شد.

وي افزود: افرادی که در آزمون کتبی حد نصاب نمرات را دریافت کردند در مرحله دوم این آزمون که به صورت شفاهی خواهد بود، شرکت می‌کنند.

مسئول دارالقرآن الكريم استان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از نیمه دوم مردادماه در استان‌های سراسر کشور آغاز می‌شود و زمان دقيق برگزاري اين آزمون در استان چهارمحال و بختياري به شركت كنندگان اعلام خواهد شد.

پرتويی گفت: آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن که به صورت شفاهی اجرا می‌شود شامل حُسن حفظ همراه با رعایت ملاک‌های تجویدی است که اين رقابت ميان راه‌یافتگان به مرحله دوم برگزار مي شود.

وي هم‌چنين ادامه داد: پس از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن، نتایج این آزمون از سوی سازمان دارالقرآن الکریم از طریق سایت تلاوت اعلام مي شود.

پرتويی گفت: افرادی که در آزمون مرحله دوم حدنصاب امتیاز را بگیرند و قصد دریافت مدرک درجه یک یا دو را داشته باشند خود را برای شرکت در آزمون مرحله سوم این طرح آماده می‌کنند اما سایر افراد با پذیرفته شدن در این آزمون مدرک درجه سه حفظ قرآن را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۵۵

22 Jan 2020