۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۱۷۵۶۶

آمریکا با بهانه مبارزه با داعش به دنبال زمینه چینی برای توطئه دیگری است

جمهوري اسلامي ايرن است که مي تواند امنيت کشورهاي عراق،لبنان و ديگر کشورهاي اسلامي را برقرار کند نه آمريکاي فريبکار که هميشه به دنبال آشوب و اهداف ظالمانه ي خود بوده و هست و اين بار هم مبارزه با داعش را يک زمينه براي توطئه ديگر فراهم کرده است.
آمریکا با بهانه مبارزه با داعش به دنبال زمینه چینی برای توطئه دیگری است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه, حجت الاسلام دکتر رمضان اسدي در خطبه هاي نمازجمعه شهر اردل با دعوت نمازگزاران به تقواي الهي گفت: شرط اول مسلمان شدن با تقوا بودن است، ولايت بدنه اصلي تقوا را تشکيل مي دهد و کسي که ولايت را نپذيرد مسلمان نيست.

دکتر اسدي در ادامه به خيانتهاي چندين ساله آمريکاي جنايتکار به مسلمانان اشاره کرد و افزود: بدون حمايت و کمک ايران، آمریکا هرگز نمي تواند داعش را نابود کند و سخنان اخير آمريکا بلوفي بيش نيست زيرا آمريکا و همدستانش دلشان به حال مردم کشورهاي عراق و سوريه نسوخته است.

اسدي اظهار کرد: جمهوري اسلامي ايران است که مي تواند امنيت کشورهاي عراق، لبنان و ديگر کشورهاي اسلامي را برقرار کند نه آمريکاي فريبکار که هميشه به دنبال آشوب و اهداف ظالمانه ي خود بوده و هست و اين بار هم مبارزه با داعش را يک زمينه براي توطئه ديگر فراهم کرده است.

وي افزود: آمريکا به دنبال اين است که خود را به عنوان مرد ميدان مبارزه با داعش معرفي کند، حال اين که داعش در حال کشيدن نفس هاي آخر خود است.

خطيب موقت نماز جمعه اردل در پايان انتصاب بخشدار مرکزي و معاون جديد فرمانداري را به مردم شهرستان اردل تبريک گفت و افزود: تجربه ثابت کرده که نيرو هاي بومي شهرستان از نوانمندي اجرايي عمومي برخوردارند و بايد براي اينکه مشکلات شهرستان بهتر شناسايي و برطرف شوند از نيروهاي بومي استفاده شود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۰۴

9 Jan 2020