۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۱۵۱۶
بهترين و بدترين خبر سال 93/

بهترين و بدترين خبر سال ۱۳۹۳ از ديدگاه مسئولين شهرستان بروجن

مسئولين شهرستان بروجن در واپسين روزهاي سال 1393 بهترين و بدترين خبر سال را عنوان کردند.
بهترين و بدترين خبر سال ۱۳۹۳ از ديدگاه مسئولين شهرستان بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، سيد سيف ا... فياضي فرماندار بروجن در گفتگو با خبرنگار کلار، بهترين خبر سال را شروع عمليات حفر تونل انتقال آب سبزه کوه عنوان کرد و گفت: تصادفات مرگبار جاده اي شهرکرد-بروجن-لردگان بدترين خبر در سال ۹۳ بود.

علي رحيمي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بروجن در گفتگو با کلار، بهترين خبر سال را حضور ميليوني مردم در اربعين حسيني دانست و افزود: مسلمان کشي گروه تروريستي داعش بدترين خبر در سال جاري بود.

حجت الاسلام سيد نصرا... سليماني رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بروجن در گفتگو با کلار، توهين به ساحت مقدس اول شخص عالم امکان حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص) را بدترين خبر در سال ۹۳ عنوان کرد و گفت: احياي قسمتي از موقوفات در شهرستان بروجن با گذشت بيش از يک قرن و نامگذاري بلوار روبروي فرمانداري در اين شهر به نام دومين واقف بزرگ کشوري مرحوم حاج سليمان سليمان پور را بهترين خبر در اين سال دانست.

حجت الاسلام مجيد الهيان رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن به خبرنگار کلار گفت: بهبودي حال مقام معظم رهبري و ترخيص شدن ايشان از بيمارستان بهترين خبر سال ۹۳ و تصرف تعدادي از استانهاي عراق توسط گروه ترويستي داعش بدترين خبر در اين سال بود.

غلامرضا ايمانی شهردار بروجن در گفتگو با کلار، بدترين خبر سال را تفکيک چندين دهها هکتار زمين در توافق تلخ شهرداری با مالکان دانست و گفت: اين موضوع به تصويب شورای اسلامی شهر نرسيده بود و عدالت شهرداری رعايت نشده بود.

ايماني همچنين ميدان جهاد بروجن که در نتيجه سوء مديريت در گذشته نزديک ۱۰ ميليارد ريال هزينه در برداشت و يک طرح غير استاندارد بود را ديگر خبر تلخ در اين سال عنوان کرد وگفت: اصلاح و افتتاح ورودي شهر بروجن از سمت اصفهان- مبارکه را که مدت ها با مشکلات عديده اي مواجه بود بهترين خبر در اين سال عنوان کرد.

علي اکبر رضواني رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن در گفتگو با کلار، افتتاح فاز ۱۲ پارس جنوبي و موفقيت هاي حاصل شدن در مذاکرات هسته اي را بهترين خبر سال دانست و گفت: تمامي مشکلاتي که موجب ضرر و زيان براي مردم باشد بدترين خبر سال است.

بهادر نوروزي رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بروجن هم در گفتگو با کلار، بهترين خبر را مصوب شدن اداره ميراث فرهنگي بروجن پس از ۱۲ سال تلاش عنوان کرد و گفت: تخريب آثار تاريخي امام زاده حمزه علي (ع) بدترين خبر در اين سال بود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۲:۵۰

31 Dec 2019