۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۵۷۶۶

تقابل با ملت ایران از سوی آمریکا همچنان ادامه دارد

تقابل با ملت ایران از سوی اجانب به رهبری آمریکا این شیطان بزرگ همچنان ادامه دارد و در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف کاملا مشهود و بارز است.
تقابل با ملت ایران از سوی آمریکا همچنان ادامه دارد
مجید جلیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: حمله نظامی آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران هم از دید ملت ایران و هم از نگاه مجامع بین‌المللی محکوم و مورد اعتراض واقع شد که هنوز بعد از گذشت سالیان از این حادثه ددمنشانه برای این زخم وارده شده بر پیکر ملت ایران التیامی نیست.

وی افزود: تقابل با ملت ایران از سوی اجانب به رهبری آمریکا این شیطان بزرگ همچنان ادامه دارد و در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف کاملا مشهود و بارز است.

جلیل با بیان اینکه آمریکا و ایادی آن همواره حقوق بشر را در جهان نقض می‌کنند، تصریح کرد: برخلاف ادعاهای واهی استکبار جهانی مبنی بر حمایت و جلوگیری از نقض حقوق بشر، همواره با اقدامات خود به خشونت، ناامنی و بی‌ثباتی نظام بین‌الملل دست می‎زنند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد دموکراسی و برقراری آزادی در کشورها بهانه بزرگی است که آمریکا به واسطه آن در کشورهای جهان دخالت می‌کند و اهداف استکباری و استعماری خود را دنبال می‌کند.

جلیل در ادامه به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌های علمی ایران از جمله اموری است که آمریکا به شدت از آن هراس دارد و هر اقدامی انجام می‌دهد تا ایران در این زمینه به توفیق لازم نرسد و دولتمردان کشور باید در این رابطه هوشمندی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه کشور قابل اعتمادی نبوده است، تصریح کرد: با مروری بر حوادث تاریخی کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‎توان به خوبی دریافت که این کشور غیرقابل اعتماد است و از هر ابزاری برای رسیدن به منافع خود بهره می‌گیرد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز هم آمریکایی‌ها اگر بتوانند در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هسته‌ای وارد جنگ با ملت ایران می‎شوند و ضربه خود را به این ملت می‎زنند و در این صورت ما باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای خود بهره‌ بگیریم و از این طریق در تقابل با آمریکا پیروز شویم.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۹:۳۵

29 Dec 2019