۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۳۸۷۱۶
معاون دادستان لردگان خبر داد

برخورد جدي و قاطع با متخلفان چهارشنبه‌ سوري و اخلالگران نظم عمومي انجام مي شود

معاون دادستان لردگان گفت: در صورت وقوع هر گونه جرم با اخلالگران نظم عمومي و متخلفان چهارشنبه پايان سال با قاطعيت و در اسرع وقت نسبت به جرم ارتکابي رسيدگي خوهد شد.
برخورد جدي و قاطع با متخلفان چهارشنبه‌ سوري و اخلالگران نظم عمومي انجام مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ جريده اصل معاون دادستان شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: باتوجه به نزديک شدن چهارشنبه آخر سال و به منظور حمايت از جشن و شادي مشروع شهروندان و پيش گيري از وقوع جرم در دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان لردگان تدابير لازم اتخاذ گرديده است.

وي افزود: قوه قضائيه از جشن و شادي هاي مشروع در چارچوب موازين قانوني حمايت خواهد کرد لکن با ارتکاب هرگونه عملي که منجر به اخلال در نظم و آسايش و آرامش عمومي شهروندان شود و سلامت جسمي و رواني افراد جامعه را به مخاطره اندازد مخالف است و برخورد قانوني خواهد کرد.

معاون دادستاني لردگان بيان داشت: در دادسراي عمومي و انقلاب لردگان شعبه ويژه اي براي رسيدگي به جرائم مرتبط با چهارشنبه پايان سال تعيين گرديده است که در صورت وقوع هرگونه جرمي با قاطعيت و در اسرع وقت نسبت به جرم ارتکابي رسيدگي خوهد شد.

وي گفت: طبق قانون هرگونه خريد و فروش، حمل و نگهداري و استفاده از مواد محترقه مثل ترقه و شوک دهنده (شوکر) جرم است و داراي مجازات قانوني است و چنانچه به واسطه استفاده از اقلام مزبور جرم ديگري مانند ايراد ضرب و جرح عمدي و اخلال در نظم نيز  واقع شود فرد استفاده کننده به مجازات آن جرم نيز واقع مي شود و نسبت به آن دسته از وسايل نقليه که در ارتکاب جرم مورد استفاده قرارگيرند اعمال قانون بعمل خواهد آمد.

وي افزود: با توجه به اينکه بسياري از حوادث جبران‌‌ناپذير در اين روز رخ مي‌دهد، تقاضا مي‌شود که شهروندان تمام مراتب قانوني و شرعي را رعايت و از استفاده مواد محترقه و آتش‌زا خودداري کنند همچنين در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

جريده اصل در پايان گفت: يقين داريم که شهروندان فهيم و قانون مدار شهرستان لردگان همچون سال هاي گذشته با احترام به حقوق شهروندي و قانون از هرگونه رفتار مخاطره آميز اجتناب خواهند داشت.

انتهاي پيام1026ج / 630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۰۶

27 Dec 2019