۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۲۷۸۶
مديركل اموربانوان استان چهارمحال و بختیاری:

در زمینه معضلات آبرسانی روستاهای استان، زنان و کودکان آسیب پذیرترهستند

بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری آبرسانی به صورت سیار انجام می شود و این باعث شده بیشتر، زنان و کودکان در معرض این آسیب قرار بگیرند.
در زمینه معضلات آبرسانی روستاهای استان، زنان و کودکان آسیب پذیرترهستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، فاطمه دوستی مدير كل دفتر امور بانوان وخانواده چهارمحال وبختياري در نشست مشترک بانوان صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری با حضور فاطمه قیومی مشاور وزیر نیرو در امور بانوان با اشاره به مشکلات زنان و کودکان و نبودن آب لوله کشی در برخی روستاها، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رود دز، کارون و زاینده رود است ولی مشکلات آبی در استان زیاد است و بسیاری از دشت های وسیع هستند که به صورت دیم کشاورزی می شود و برداشت آب بسیار کم است.

وی افزود: در بسیاری از روستاهای استان آبرسانی به صورت سیار انجام می شود و این باعث شده بیشتر، زنان و کودکان در معرض این آسیب قرار بگیرند.

فاطمه دوستي با اشاره به اینکه زنان کانون خانواده هستند و خانواده کانون جامعه است، ازمشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده درخواست کرد: معضلات آب در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری مرتفع شود و انتقال آب دیگر به صورت سیار نباشد.

وی تاکید کرد: اگر به این حوزه توجه و در آموزش ها، برنامه ها و تامین اعتبارها مشکلات حل شود، بیشتر زنان و کودکان منفعت می برند.

وی در پایان با بیان اینکه نقش زنان در مدیریت مصرف انرژی موثر است، گفت: امروزه زنان در تمامی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و تربیتی نقش مهمی ایفاء می کنند و توانسته اند این وظیفه خطیر را متناسب با نیازهای هر زمان به نحو مطلوبی انجام دهند پس لازم است توجه ویژه ای به آنان داشته باشیم و آسیب های پیش روی آنها مرتفع شود.


انتهای پیام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۹:۴۷

27 Dec 2019