۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۳۴۹۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج فارسان

آرامش و اقتدار امروز ايران اسلامي، مديون خون پاک هزاران شهيد است

مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: آرامش و اقتدار امروز ايران اسلامي و همه کساني که در آن با آسايش و آرامش زندگي مي کنند، مديون خون پاک هزاران شهيد و جانبازي است که در دفاع از ارزش هاي اسلامي جانفشاني کردند.
آرامش و اقتدار امروز ايران اسلامي، مديون خون پاک هزاران شهيد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، حجت الاسلام محمدرضا علوي گفت: زيارت خانواده شهيد ماندني افتخاري است که براي ما در ادامه دهنده راه شهيد ماندني ؛ روحيه بخش خواهد بود.

وي تصريح کرد: آرامش و اقتدار امروز ايران اسلامي و همه کساني که در آن با آسايش و آرامش زندگي مي کنند، مديون خون پاک هزاران شهيد و جانبازي است که در دفاع از ارزش هاي اسلامي جانفشاني کردند.

حجت الاسلام علوي افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ايثارگران وظيفه اخلاقي، عرفي و ديني و البته کمترين کار ممکن است.

ايشان اظهار داشت: اين خانواده ها مايه افتخار جامعه، ميراث داران انقلاب اسلامي و سرمايه هاي معنوي کشور به شمار مي روند و خدمت به آنها افتخاري بسياربزرگ محسوب مي شود.

وي در خاتمه با بيان اينکه هرچه در راه تکريم خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خويش  خالصانه گذشتند کاري ارزشمند و با عبادت است.

ديدار با خانواده معظم شهدا و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان و مديران است

سيد حسن ميراحمدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسين(عليه السلام) شهر باباحيدر  در گفتگو با خبرنگارپايگاه خبري تحليلي پيرغار،‌اظهار کرد: صبوري خانواده معظم شهدا درسي بزرگ براي جامعه ماست و ما مديون شهدا هستيم.

وي تصريح کرد: هر شهيدي که در راه اين وطن جان خود را فدا کرده براي ايستادگي اين پرچم ديني و اسلامي قدم برداشته و اکنون وظيفه ادامه راه بر عهده ماست.

وي گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون اين آرامش را نداشتيم و بايد مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ايثارگران و‌ آزادگان باشند.

ميراحمدي؛ خانواده معظم شهدا را نماد ايستادگي و اميد در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زيادي براي اين انقلاب و نظام کشيده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ايثارگران هستيم.

وي در پايان گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان و مديران است و در نظام مقدس جمهوري اسلامي سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است.

سرهنگ اميري جانشين فرماندهي سپاه فارسان، احمدي رئيس آموزش وپرورش شهرستان، حيدري رياست بنياد شهيد شهرستان و جمعي ديگر از مسئولان شهرستان با حضور در منزل شهيد سيد خداداد ميراحمدي با پدر شهيد ديدار و گفتگو نمودند.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۰:۱۶

31 Jan 2020