۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۰۴۲۶
نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال وبختياري:

بزرگ‌ترين مشکل امروز جامعه کيفيت نداشتن کارها و خدمات است

حجت‌الاسلام‌ نکونام :متأسفانه امروز در همه عرصه‌هاي کشور اعم از توليد، صنعت، سيستم اداري و اجرايي و همه و همه کارها و خدمات با کيفيت و محتوا زيبا صورت نمي‌پذيرد و کسر در کار گذاشته مي‌شود و تنها کارها با رنگ و لعاب و ظاهر زيبا به جامعه ارائه مي‌شود.
بزرگ‌ترين مشکل امروز جامعه کيفيت نداشتن کارها و خدمات است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حجت‌الاسلام‌ محمدعلي ‌نکونام در سمينار توانمندي‌هاي فولاد استان چهارمحال و بختياري که با محوريت نمايش توان توليد ميلگردهاي ساختماني در شرکت فولاد زاگرس برگزار شد، حضور در اين گونه جلسات را توفيق بسيار ارزشمند و مورد رضايت خداي متعال دانست و گفت: قطعا اين گونه جلسات که اهل فن و متخصصان و اهل اطلاع و اهل علم و دانش دور هم مي‌نشينند و از آن چه که کارها را زيباتر مي‌کند و آثار اجتماعي و ايماني و اخلاقي را در انسان بالاتر مي‌برد بگويند و بشنوند، قطعا مدنظر و مرضي رضاي خداي متعال است.

وي با تاکيد بر اين که کيفيت بخشيدن به کارها بايد هدف اصلي اين گونه جلسات باشد، تاکيد کرد: خداي متعال در قرآن و رويات و ائمه معصومين (س) در تبيين احکام الهي بر مسئله کيفيت بخشي بر کارها تاکيد ويژه داشته‌اند و انسان‌هاي عاقل و انديشمند نيز بر اين مسئله توجه ويژه دارند و مي‌کوشند که کارها را با کيفيت و محتواي بالا انجام بدهند.

حجت‌الاسلام‌ نکونام بزرگ‌ترين مشکل امروز جامعه را کيفيت نداشتن کارها و خدمات دانست و تصريح‌ کرد: متأسفانه امروز در همه عرصه‌هاي کشور اعم از توليد، صنعت، سيستم اداري و اجرايي و همه و همه کارها و خدمات با کيفيت و محتوا زيبا صورت نمي‌پذيرد و کسر در کار گذاشته مي‌شود و تنها کارها با رنگ و لعاب و ظاهر زيبا به جامعه ارائه مي‌شود.

وي در ادامه به بيان آثار و برکات انجام کار با کيفيت و پرمحتوا در جامعه پرداخت و گفت: «تحکيم روابط اجتماعي و ايجاد الفت و محبت بين افراد جامعه» از مهم‌ترين آثار و برکات انجام کار با کيفيت و پرمحتوا است که جامعه از آن بهره‌مند خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ نکونام «عاقبت بخيري» را يکي ديگر از آثار انجام کار با کيفيت دانست و افزود: راه عاقبت بخيري و سربلندي در دنيا و آخرت درگرو « ارئه خدمت سالم، خوب و با کيفيت به مردم» است.

وي تصريح‌کرد: آن کسي که از خدا و محاسبه روز قيامت و اين که بايد نسبت به ضايع کردن حق الناس پاسخگو باشد و بهشت وجهنم و شب اول قبري وجود دارد ترسيد، عاقل‌ترين فرد است و قطعا کار خوب به جامعه ارائه مي‌دهد اما آن کسي که از خدا نترسد و همه چيز را در دنيا ببيند و فقط دنبال پول، و مقام، موقعيت خودش باشد و هيچ چيز جز خودش را نبيند و از خدا نترسد طبيعي است که کَسر در همه چيز مي‌گذارد.

امام جمعه شهرکرد در پايان تاکيدکرد: استان ما نه تنها در صنعت بلکه در همه عرصه‌ها به ويژه در بهره‌گيري از توليدات داخلي و اقتصاد مقاومتي بايد بدرخشد.

انتهاي خبر./
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۷:۱۲

31 Dec 2019