۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶
کد مطلب : ۳۳۱۹۹
با حضور معاون پالماني رئيس جمهور

48 پروژه در شهرستان لردگان کلنگ زني و افتتاح شد+ عکس

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون پارلماني رئيس جمهور، بعد از ظهر روز پنج شنبه، 48 پروژه عمراني در شهرستان لردگان افتتاح شد.
48 پروژه در شهرستان لردگان کلنگ زني و افتتاح شد+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ همزمان با ايام الله مبارک دهه فجر و سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بعد از ظهر روز پنج شنبه، 48 پروژه عمراني با حضور حسينعلي اميري معاون پارلماني رئيس جمهور، استاندار چهارمحال و بختياري و مسئولين استاني و محلي در شهرستان لردگان افتتاح شد.

اين پروژه ها با هزينه يک هزار و 189 ميليارد و 214 ميليون ريال در زمينه طرح هادي، احداث مسکن روستايي، کشاورزي، شيلات و طيور، برق رساني، گازرساني، آبرساني، بهداشت و سلامت و با اشتغالزايي براي 75 نفر به بهره برداري رسيد.
 

افتتاح پروژه جايگاه سوخت بنزيني سه راهه گوشکي با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و 500 ميليون تومان.
 



 
افتتاح بيمارستان 24 تخته خوابي سردار شهيد الياس ارجمند، مالخليفه بخش فلارد با اعتباري بر 15 ميليارد و 400 ميلوين تومان بهره برداري رسيد.



 
افتتاح پروژه آبرساني به 10 روستای منطقه فلارد با جمعيتي بالغ بر 5000 نفر که از آب آشاميدني سالم بهره مند شده اند.
 

افتتاح پروژه پست 400/63 کيلو ولت شهرستان لردگان با اعتباري بالغ بر 70 ميليارد تومان، يکي از پروژه هاي مهم و حياتي کشور است که علاوه بر انتقال برق سد کارون چهار به شبکه سراسري کشور، مشکل صنايع مهم شهرستان از جمله پتروشيمي و کارخانه سيمان اين شهرستان مرتفع مي شود.

استاندار چهار محال و بختياري افزود: با افتتاح اين پروژه عظيم تا 30 سال ديگر هيچ مشکل برقي در شهرستان لردگان وجود ندارد و کارآفرينان مي توانند با ايجاد کارخانه ها و صنايع توليدي از اين نعمت برق اتفاده کنند.










 
ساير پروژه ها به صورت همزمان در محل سالن ارشاد اسلامي شهرستان لردگان با حضور معاون پالماني حسينعلي اميري، استاندار چهارمحال و بختياري و مسئولين استاني و محلي در شهرستان لردگان  در حوزه هاي مختلف جاده اي وآسفالت، بهداشت و سلامت، صنعت، کشاورزي، آب-برق وگاز رساني به مناطق مختلف شهري وروستايي در شهرستان لردگان به صورت همزمان رونمايي و پرده برداري شدند.
 

لردگان (مرکز شهرستان لردگان) در فاصله 160 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.


انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۴:۴۲

28 Dec 2019