۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۱۱۲۹

نشست شوراي اداري چهارمحال و بختياري با حضور معاون سياسي وزير کشور

آخرین نشست شوراي اداري استان در سال 93، با حضور معاون سياسي وزير کشور در شهرکرد برگزار شد.
نشست شوراي اداري چهارمحال و بختياري با حضور معاون سياسي وزير کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، در اين نشست که در سالن اجتماعات شهيد جعفرزاده استانداري برگزار شد، جمعي از مديران و روساي دستگاه ها به بيان برنامه هاي پيشنهادي خود در خصوص استقبال از مسافران نوروزي و تشکيل ستاد هاي مربوطه در نوروز پرداختند.

در ابتداي اين شست، عسگري مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از تشکيل نه کميته مستقل براي هر چه بهتر برگزار کردن برنامه هاي نوروزي و استقبال از گردشگران خبر داد.

نصيري، مسول کارگروه و پيگيري امور استخدامي استانداري هم از سازماندهي ۵۶۰ نفر از داوطلبان استخدامي چهارمحال و بختياري در آزمون فروردين ۸۲ خبر داد و گفت: اين تعداد از افراد از ابتداي فروردين ۹۴ در ادارات استان مشغول بکار مي شوند.

اميرخاني، مديرعامل فرش دستباف استان نیز با اشاره به اينکه فرش چهارمحال و بختياري گل سر سبد صنايع دستي استان است گفت: از مسولان و مديران استان تقاضا منديم با حمايت هاي مالي و جانبي خود، بافندگان فرش دستباف را همراهي کنند تا اين هنرصنعت به فراموشي سپرده نشود.

در ادامه، زمانيان نماينده مردم شهرستان هاي بن سامان و شهرکرد در مجلس هم با اشاره به مصوبه هيئت دولت مبني بر تعيين مرزها و تقسيمات کشوري، عدم اجراي اين مصوبه قانوني را يکي از مشکلات اساسي در اين استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه هنوز تقسيمات مرزي بين استان چهارمحال و بختياري و استان‌هاي همجوار مشخص نشده است که اين مسئله خود موجب بروز مشکلاتي براي مردم شده است.

عزيزي نماينده مردم شهرستان هاي کيار، اردل، کوهرنگ و فارسان در ادامه اين نشست بحث مطالبه جدي مردم در خصوص تبديل کيار شرقي به بخشداري و عدم همکاري مسولان کشوري در زمينه اختصاص نيروگاه آبي برقي به کوهرنگ را به ميان آورد و از معاون سياسي وزير کشور در اين زمينه خواستار حمايت و همکاري مجدانه شد.

مرادي، معاون سياسي وامنيتي استاندار چهارمحال و بختياري هم لزوم برقرار امنيت در انتخابات سال آينده را از وظايف مسوولان و حقوق بحق مردم دانست و گفت: براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند ۹۴ تدابير جدي و قوي بايستي فراهم شود تا هيچ شخص يا جناحي از بيت المال مسلمين براي کسب آراء در اين انتخابات بهره مند نشود.
قاسم سليماني، استاندار چهاذمحال و بختياري در اين نشست با ذکر دستاوردهاي حوزه خود در سالي که گذشت بيان داشت: انتخابات سال آينده مجلس و خبرگان رهبر بايستي برتر و بهتر از ديگر انتخابات هاي گذشته انجام شود.

وي گفت: دولت تدبير و اميد در سالي که گذشت ضمن بهره مندي از مصوبات ويژه سفر رياست جمهور به استان در زمينه راه، کشاورزي و آب اعتبارات بسيار خوبي به چهارمحال و بختياري اختصاص داد که اين تخصيص ها نسبت به ساير استان ها از ابتداي انقلاب تا امروز کم نظير بوده است.

در پايان، محمد حسين مقيمي، معاون سياسي وزير کشور استان چهارمحال و بختياري را يکي از استان هاي پرتلاش در جذب بودجه دانست و گفت: مسولان و مديران بايستي فعاليت هاي خود را به گونه اي تصميم گيري کنند که از عهده آن بر آيند.

وي با اشاره به اينکه دولت تدبير و اميد توانسته است از ابتداي فعاليت خود تورم ۴۳ درصدي را تا حد ود ۱۵ درصد کنترل کند افزود: نياز جامعه امروز کشور خود اتکايي و عدم وابستگي به درآمدهاي نفتي است که از اين منظر بايستي خصوصي سازي بيشتر از پيش تقويت و کسب و کار و توليد رونق يابد.

مقيمي بيان داشت: دولت اعتدال تمامي قدم هاي خود را در راه سند چشم انداز بيست ساله کشور برداشته و اميد است که با تک رقمي کردن نرخ بيکاري، فعال کردن جامعه در مشاغل مختلف و خروج از رکود و مهار تورم ۵۶ درصدي تا ۸ درصد گام هاي محکم تر براي آباداني و توسعه ملي کشور برداريم.

معاون وزير کشور با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در هفتم اسفند ۹۴ ، خاطرنشان کرد: مديران و مسولان استان ها تمامي تلاش خود را براي ورود کانديداها از همه جناح ها و حضور حداکثري مردم در پاي صندوق ها به منصه ظهور برساند و در اين راستا نبايد از امکانات دولتي له يا عليه فرد يا حزبي استفاده شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۴:۴۰

15 Jan 2020