۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۱۷۳۵۹

۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و آماده تحویل است

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: هم اکنون ۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در کشور تکمیل و آماده تحویل است ولی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها و خدماتی نظیر آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل نشده است.
۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و آماده تحویل است
به گزارش جهانبین نیوز، احمد اصغری مهرآبادی در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: در قالب طرح مسکن مهر دو میلیون و ۳۲۰ هزار واحد مسکن در کشور ساخته شد.

وی اظهار داشت: طرح های مسکن مهر بطور میانگین در کشور ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مهرآبادی ادامه داد: ۲۶۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت : از ابتدای طرح مسکن مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ساخت این واحدها تصویب شد که ۴۵ هزار میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته است.

اصغری مهرابادی تأکید کرد : مسئولان استان ها واحدهای مسکن مهر را ابتدا فروش اقساطی کرده و سپس به متقاضیان تحویل دهند تا تسهیلات پرداخت شده به چرخه اقتصادی بازگردد.

به گفته وی، هم اکنون ۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در کشور تکمیل و آماده تحویل است ولی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها و خدماتی نظیر آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل نشده است.

اصغری مهرابادی تصریح کرد: برای تامین خدمات زیربنایی طرح های مسکن مهر در کشور پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح های مسکن مهر افزود: دو هزار و ۲۵۰ مدرسه، ۳۵۰ کلانتری و ۴۵۰ واحد درمانی در مناطق مسکن مهر کشور باید ایجاد شود.

اصغری مهرابادی اخاطرنشان ساخت : اعتبار مورد نیاز برای ساخت کلانتری، مدرسه و مرکز درمانی در مجتمع های مسکن مهر چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

گفتنی است مجری ویژه وقائم مقام وزیر راه و شهرسازی درسفر به چهارمحال و بختیاری از سایت های مسکن مهر واقع در شهرستان های های بروجن، شهرکرد بازدید کرد.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۴۲

17 Jan 2020