۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۱۳۹۹

دشمن به واسطه نفوذ در تلاش است ايران را از درون استحاله کند

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن به واسطه نفوذ مي خواهد انقلاب اسلامي ايران را از دورن استحاله کند و جبهه استکبار براي اين هدف شوم خود به برخي از نيروهاي داخلي و خود باخته ، دل بسته است.
دشمن به واسطه نفوذ در تلاش است ايران را از درون استحاله کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به اينکه استکبار ستيزي بخشي از ذات انقلاب اسلامي ايران است اظهار کرد: استکبار به دنبال سلطه است و انقلاب اسلامي با سلطه گري مقابله مي کند.

وي تصريح کرد: دشمن به واسطه نفوذ مي خواهد روحيه استکبار ستيزي را از جامعه انقلابي بگيرد که بايد در اين زمينه هوشيار و بصير بود.

نکونام با اشاره به اينکه آمريکا همچنان دشمني خود را با انقلاب اسلامي ادامه مي دهد اذعان داشت: نماد استکبار ،آمريکاست و ما نبايد دست از دشمني با آمريکا برداريم.

وي با تاکيد بر اينکه مسئولين بايد بدعهدي هاي آمريکا را به وضوح ديده باشند بيان داشت: برخي از مسوولان درباره بدعهدهاي آمريکا بايد موضع شفاف و روشني بگيرند و در برنامه هاي استکبار ستيزي حضوري پررنگ و جدي داشته باشند.

نکونام اظهار کرد:رفت و آمدهاي وابستگان جبهه استکبار به منطقه، اهدا برخي از جوايز هدف دار، بالا نرفتن رتبه علمي کشور، موضع شفاف نگرفتن درباره بدعهدي هاي آمريکا، حضور کمرنگ در برنامه هاي استکبار ستيزي، تحقق کمرنگ اقتصاد مقاومتي به عنوان نسخه شفا بخش اقتصاد کشور، حمايت جدي نکردن از کارآفرينان و فناوران ، بي توجهي به مسائل فرهنگي و توجه به فرهنگ غربي از نگراني هاي جامعه است که بايد مسوولان به آن توجه جدي داشته باشند.

خطيب جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۳ آبان ماه و گراميداشت اين روز ياد آور شد: روز ۱۳ آبان ماه مثل هميشه مردم ما در راهپيمايي اين روز حضور پررنگ و گسترده اي خواهند داشت و بازهم با اين حماسه خود نااميدي را در دل دشمن خواهند انداخت .
نکونام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي بيان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها به دولتمردان در خصوص حاشينه نشيني شهرها تذکر داده است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حاشيه‌نشيني در تهران، مشهد، اصفهان و حتي شهرکرد به چشم مي‌آيد، افزود: تاکنون براي رفع مشکلات فرهنگي، عمراني و... اين مناطق صورت نگرفته است، بنابراين طبيعي است که مفاسد مختلف از اين مناطق سر درآورد و باعث نگراني مديران شود.
وي خاطرنشان کرد: مبادا در بازي‌هاي سياسي غرق شويم و از توجه به مسائل و مشکلات حاشيه‌نشيني شهرها غافل شويم، بايد قبل از اينکه فتنه صورت گيرد کارهاي فرهنگي، عمراني و فکري انجام دهيم
وي در بخش ديگر از سخنان خود به فرارسيدن ماه صفر اشاره کرد و گفت: ماه سفر يادآور اربعين سيد و سالار شهيدان است و حضور مردم در راهپيمايي بزرگ اربعين باعث ترس دشمن مي شود.

نکونام پياده روي اربعين را باعث خشم دشمن و خشنودي اوليا و امام جامعه دانست و گفت: هر چه مردم اين پياده روي را باشکوه برگزار کنند، دشمنان هراس بيشتري خواهند داشت.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۲۵

9 Feb 2020