۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۴۳۶۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی آقایان با نگاه به خارج کشور را به حال خود رها کردند/ مردم به دور از نگاه جریانی مصلحت نظام را در نظر بگیرند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از آقایان با نگاهی که به خارج دارند کشور را به حال خود رها کرده‌اند و دم از ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌زنند.
برخی آقایان با نگاه به خارج کشور را به حال خود رها کردند/ مردم به دور از نگاه جریانی مصلحت نظام را در نظر بگیرند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: باید از استحاله نظام جلوگیری کنیم و نگذاریم نظامی با نام اسلامی راهی برخلاف منویات رهبری در پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه اهل تقوا نباید نسبت به موضوعات مطرح در جامعه بی‌تفاوت باشند، افزود: متاسفانه برخی از جریان‌ها قصد وارد کردن فرهنگ بیگانه به کشور را دارند و اگر چنین اتفاقی در جامعه بیافتد ارزش‌های جامعه و انقلاب‌اسلامی از بین می‌رود.

نکونام با اشاره به خطراتی که ترویج فرهنگ بیگانه در کشور برای ملت دارد یادآور شد: استحاله نظام با نفوذ در مسئولان کشور شکل می‌گیرد.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: با نفوذ دشمن، استحاله در کشور شکل می‌گیرد و نگاه‌ها به سمت تعامل با بیگانه و توجیهات غلط صورت می‌گیرد بنابراین اهل تقوا نباید نسبت به این موضوع که جزء ارکان اساسی سیاست‌گذاری رهبر معظم انقلاب است حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برخی از آقایان با نگاهی که به خارج دارند کشور را به حال خود رها کرده‌اند و دم از ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌زنند.

نکونام با بیان اینکه متاسفانه مسیر انقلاب در مسیر نادرستی قرار گرفته‌است، تاکید کرد: اشتغال باید با نگاه به درون و تبادل با بیرون انجام گیرد و ما با یک انتخاب صحیح می‌توانیم مسیر انقلاب را اصلاح کنیم.

امام جمعه شهرکرد به نقش مردم در تصمیمات مهم کشور و مقابله با فتنه‌هایی که از اوایل انقلاب شاهد آن بودیم را اشاره و بیان داشت: این موضوع بسیار مهم و حیاتی است و امیدواریم انتخابی صورت بگیرد که مسیر ناصحیحی که در کشور صورت گرفته است اصلاح شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری انتخابی که براساس معیارهای غیرجناحی و حزبی باشد را مهم و اساسی خواند و عنوان داشت: مردم باید به دور از نگاه جریانی مصلحت نظام‌اسلامی را در نظر بگیرند.

وی تخلف از فرمان ولی‌امر مسلمین رابسیار ناپسند عنوان و تاکید کرد: وقتی ولی‌امر و رهبر دعوت به شرکت در انتخابات می‌کند باید به دعوت او لبیک گفت.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: جامعه باید نسبت به فردی که از فرمان ولی‌ امرشان سرپیچی می‌کند عکس‌العمل نشان دهند و آن فرد نباید مورد تشویق قرار بگیرد.

نکونام با اشاره به اشاعه فرهنگ و سبک زندگی متقیان در زندگی، یادآور شد: ما باید ادامه دهنده راه صادقین باشیم و در زیر پرچم صادقین که مصداق بارز آن معصومین و مقام معظم‌رهبری است قرار بگیریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۰:۱۳

2 Jan 2020