۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۰۳۹۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

هشت سال دفاع مقدس در امتداد عاشورا و راه امام حسين (ع) است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: امسال هفته دفاع مقدس حال و هواي عاشورايي و حسيني دارد و به‌وضوح مي‌توان ديد که دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسين (ع) است.
هشت سال دفاع مقدس در امتداد عاشورا و راه امام حسين (ع) است
حميد يزداني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: امنيت و آرامش امروز کشور مديون رشادت‌ها و دلاوري‌هاي آن عزيزان است که بدون داشتن هيچ‌گونه چشم‌داشتي در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور پيدا نموده و با ايثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.

وي بابيان اينکه نام‌گذاري هفته گراميداشت دفاع مقدس با هدف بازنگري در سرمايه‌هاي فرهنگي، اعتقادي و نظامي دفاع مقدس و انتقال اين فرهنگ به نسل‌هاي بعد است، افزود: حفظ ارزش‌هاي دفاع مقدس به معناي توسعه فرهنگ دفاع و شهادت‌طلبي است و بايد اين فرهنگ به نسل آينده منتقل شود.

وي در رابطه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه‌آفريني رزمندگان دلاور و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس سند روشني از ولايت مداري و دشمن‌ستيزي اين عزيزان است.

وي با اشاره به برکات جنگ تحميلي و دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت: مقاومت مردم ايران اسلامي در مقابل استکبار جهاني و کسب توفيقات بزرگ در عرصه‌هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و دفاعي مرهون ايستادگي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عليه دشمنان است.

يزداني در ادامه به ايفاي نقش مقتدرانه ايران اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي و تحولات منطقه‌اي اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و سربلندي نظام اسلامي ارمغان حماسه‌آفريني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در پايان خاطرنشان کردامسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 60 عنوان برنامه در رده‌هاي بسيج شهرستان فارسان باهدف ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت و بيان رشادت‌هاي رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحميلي و آشنايي بيشتر نسل جوان با حماسه‌هاي آن دوران طلايي، اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۹:۲۳

27 Dec 2019