۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۱۱۲۲۹
ابراز تاسف نماینده شهرکرد در واکنش به توهین استاندار اصفهان

توهین به مردم بالاترین نمود بی‎فرهنگی است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرسوال بردن بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم چهارمحال و بختیاری از سوی استاندار اصفهان بالاترین نمود بی‎فرهنگی است.
توهین به مردم بالاترین نمود بی‎فرهنگی است
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: اخیرا استاندار اصفهان اظهاراتی بیان کرده که به نظر می‎رسد این اظهارات در شان و شایسته برای یک مدیر نظام جمهوری اسلامی نباشد.

وی افزود: زیرسوال بردن بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم چهارمحال و بختیاری از سوی استاندار اصفهان بالاترین نمود بی‎فرهنگی است که باید این مسئول در این رابطه از مردم استان عذرخواهی کند.

زمانیان با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری دارای اصالت و هویت دیرینه‌ای هستند، گفت: استاندار اصفهان با مروری بر تاریخ می‎تواند به هویت و اصالت غنی مردم استان به خوبی واقف شود تا مردم نجیب، مومن و اصیل استان را اینگونه به نداشتن بلوغ سیاسی و اجتماعی متهم نکند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزیر کشور در رابطه با اظهارات استاندار اصفهان، تصریح کرد: انتظار می‎رود افرادی برای مدیریت و مسئولیت در استان‌ها انتخاب شوند که ادب و فرهنگ را در برخورد با سایر استان‌ها در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مطفری
با سپاس از اقای زمانیان که بلاخره سکوت و بعد از اطلاع رسانی جهان بین نیوز عزیز

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۰۸

27 Dec 2019