۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۱۷۲۶۹
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

ارائه مشاوره و خدمات رايگان به سرمايه‌گذاران در استان

مشاوره و خدمات رايگان در خصوص اولویت‌های به جوانان جوياي کار و علاقمندان است به مدت دو هفته در استان اجرا می‎شود.
ارائه مشاوره و خدمات رايگان به سرمايه‌گذاران در استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر سيد نعيم امامي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو برنامه اصلي اين سازمان در هفته دولت يکي رويکرد درهاي باز به اين صورت که تمام کارخانجات و واحدهاي صنعتي بدون هيچ گونه محدوديت آماده ميزباني و بازديد مردم و گروه ها و تشکل هاي مختلف اند.

امامي افزود: برنامه بعدي مشاوره و خدمات رايگان در خصوص سرمايه گذاري و اولويت سرمايه‌گذاري به جوانان جوياي کار و علاقه مندان است که از هفته دولت به مدت دو هفته صورت مي گيرد.

وي، اتمام واحدهاي نيمه‌تمام و نيمه فعال و جذب سرمايه هاي جديد را دو رويکرد مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و بيان داشت: براي رسيدن به اين اهداف کارهايي نظير تشکيل کميته پايش صنعت و معدن و حل مشکلات زيرساختي انجام گرفته است.

امامي از تدوين دو سند مهم توسعه تجارت خارجي و سند توسعه فرش خبر داد و گفت: يک همايش بين‌المللي با عنوان فرش به عنوان صنعت ارزان و با ارزش و نگين چهارمحال و بختياري در سال آینده برگزار مي شود.

وي با اشاره به تصويب مصوبه تکميل زنجيره فولاد و افزايش ظرفيت طرح ها تصريح کرد: توليد فولاد در استان از نيم ميليون تن به ۲ ميليون تن رسيده است.

امامي اظهار داشت: مجموعه کارخانه هاي پوشش ورق مجموعا ۷۰۰ هزار تن است که پيش بيني مي شود به ۱۴۰۰ هزار تن ارتقاء يابد.

وي افزود: با ادامه اين روند در سه الي چهار سال آينده حداقل ۳ هزار شغل مستقيم و ۳۰ هزار شغل غيرمستقيم در زمينه صنعت فولاد ايجاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۴:۳۴

11 Feb 2020