۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۳۲۸۹

برگزاری نخستين طرح استعداديابي ورزشي ناشنوايان در چهارمحال و بختیاری

نخستين طرح استعداديابي ورزشي ويژه آقايان ناشنوا در چهارمحال و بختياري جهت گسترش فعاليت ورزشي ورزشکاران ناشنواي استان اجرا شد.
برگزاری نخستين طرح استعداديابي ورزشي ناشنوايان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از  بام ايران خبر؛ فرزاد حيدري رئيس هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان چهارمحال و بختياري گفت: طرح استعداديابي ورزشي ويژه آقايان ناشنواي شهرستان شهرکرد با حضور بيش از ۴۰ نفر از ناشنوايان روز گذشته در مجموعه تختي شهرکرد برگزار شد.

وي تصريح کرد: شرکت‌کنندگان در اين برنامه ورزشي در بخش‌هاي آمادگي جسماني و پيکر سنجي (آنتروپومتري) ارزيابي شدند.

وي حضور مربيان رشته‌هاي مختلف ورزشي در طرح استعداديابي ناشنوايان، معرفي قهرمانان ورزشي ناشنواي استان، برقراري ارتباط مؤثر با خانواده‌ها و ارائه گزارش فعاليت‌هاي انجام‌شده در راستاي توسعه ورزش ناشنوايان را از بخش‌هاي ديگر اين طرح برشمرد.

رئيس هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان استان يادآور شد: تاکنون ۱۲۰ نفر از ناشنوايان متولد ۱۳۶۰ به بالا در شهرستان شهرکرد شناسايي‌ شده‌اند که با برگزاري طرح استعداديابي ورزشي در اين شهرستان، پرونده ورزشي نزديک به ۳۵ درصد آنان در بانک اطلاعاتي هيئت آماده و تکميل‌شده است و به‌زودي برنامه‌ريزي براي هدايت ناشنوايان به فعاليت در رشته‌هاي ورزشي انجام مي‌شود.

رحيمي در ادامه يادآور شد: افراد ناشنوا براي فعاليت در رشته‌هاي مختلف ورزشي محدوديت خاصي ندارند و هم‌اکنون زمينه فعاليت اين گروه از معلولان در ۱۴ رشته ورزشي در استان فراهم‌ شده است.

رئيس هيئت ورزش‌هاي ناشنوايان استان به افتخارآفريني ورزشکاران ناشنواي چهارمحالي در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ناشنوا از ابتداي امسال تاکنون موفق به کسب ۱۱ نشان رنگارنگ شده‌اند که نشان طلاي ابوذر ربيع زاده در مسابقات جهاني کشتي فرنگي از ارزشمندترين آن‌ها به شمار مي‌رود.

وي در پايان افزود: بيست و سومين دوره المپيک تابستاني ناشنوايان به ميزباني کشور ترکيه در تير و مرداد سال آينده برگزار مي‌شود و اميد است ورزشکاران ناشنواي استان بتوانند باحضور در کاروان اعزامي ايران براي کسب عناوين برتر به ميدان بروند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۳۶

3 Feb 2020