۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۲۲۹۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نهم دی‌ماه حماسه عمیق حضور و بصیرت است/ اقتدار دولتی نباید صداها و مطالبات را خفه کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نهم دی‌ماه حماسه عمیق حضور و بصیرت است و به همگان ثابت کرد انقلاب اسلامی در سایه حضور، بصیرت و پیوند مردم با ولایت به راه خود ادامه می‌دهد.
نهم دی‌ماه حماسه عمیق حضور و بصیرت است/  اقتدار دولتی نباید صداها و مطالبات را خفه کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: فتنه‌گرانی که در جامعه فتنه کردند انتظار دارند بدون اظهار ندامت بخشیده شوند، اما این افراد باید از آیات قرآن درس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی‌ماه قرار داریم و فتنه ۸۸ را فراموش نکرده‌ایم افزود: افرادی اشتباهشان این بود که در آرا خدشه وارد شد و این خدشه ذهنی را به فتنه تبدیل کردند که خوشبختانه این مسئله ۸ دی‌ماه در این استان و ۹ دی در سراسر کشور پاسخ داده شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است و در این روز مردم با حضور و حمایت خود حماسه عمیقی از بصیرت را در تاریخ کشور رقم زدند.

وی نهم دی‌ماه را روز ماندگار و درس‌آموز برای نسل حاضر و نسل آینده دانست و تصریح کرد: حماسه مردم فهیم ایران اسلامی در این روز به همگان اثبات کرد انقلاب اسلامی در سایه حضور، بصیرت و پیوند مردم با ولایت به راه خود ادامه می‌دهد.

نکونام با اشاره به فتنه‌های بیرونی که آمریکا با همراه ساختن کشورهای کوچک منطقه و به راه انداختن ایران هراسی و تلاش برای آسیب به ایران صورت می‌دهد افزود: حرکت عظیمی که در ۹ دی به راه افتاد نشان از آن داشت که مردم ایران در سایه همین بصیرت و پیوند، فتنه‌های درونی و بیرونی را شکست می‌دهند و نتیجه آن می‌شود که امروز حلب در آستانه پیروزی قرار گرفته امروز جشن این پیروزی به راه است.

امام‌جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز یک شکست مفتضحانه نصیب آمریکا، هم‌پیمانانش و تروریست‌ها شده است و این یک واقعیت و حقیقت ملموس است، چه فتنه‌های درونی و چه بیرونی در سایه مقاومت و حماسه‌هایی چون ۹ دی شکست می‌خورد.

نکونام با تبریک سالروز تولد پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح (ع) ادامه داد: مطابق با فرمایشات امام علی (ع)، این پیامبر بزرگ حداقل بهره‌مندی را از نعمات دنیایی داشتند .

امام‌جمعه شهرکرد عمران و آبادانی زمین را وظیفه مؤمنان عنوان و یادآور شد: اولیا بزرگان دین به ما آموختند حداکثر کار، تولید و آبادانی و حداقل بهره‌مندی را داشته باشیم، این یک نگاه مؤمنانه به دنیا است.

نکونام اشاره به پنجم دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اضافه کرد: این موضوع بسیار مهم و حیاتی است و باید به آن توجه ویژه شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به هفتم دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره و بیان داشت: در این خصوص کارهای خوب زیادی صورت گرفته و امید است روزی برسد که جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در ایران برپا شود.

وی با گرامیداشت روز ثبت‌احوال به سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیما به فرمان امام خمینی (ره) به‌منظور جلوگیری از هواپیماربایی در کشور اشاره و ادامه داد: این مجموعه بدون هیچ آموزش و تجربه‌ای تشکیل شد که امروز به یک مجموعه مجرب بدل شده که حتی به دنیا هم راهنمایی‌هایی ارائه می‌دهد.

نکونام بیان داشت: ما به‌شدت نیازمند وحدت، همدلی و هم‌زبانی هستیم، استان در سایه تفرقه آسیب زیادی دیده است، برخی به‌عنوان خواص عده‌ای را به دنبال خود راه می‌اندازند و کشمکش راه می‌اندازند که چوب آن را خورده‌ایم.

امام‌جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: هر جا یکدل، متحد و منسجم باشیم و منافع استان را در نظر بگیریم رشد می‌کنیم، ولی جایی که منافع گروه مطرح شود ضرر کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: به جد توصیه می‌کنم صداها را خفه نکنیم، قلم‌ها را نشکنیم و اجازه مطالبه گری بدهیم، این روزها شاهدیم شرایط به گونه شده که اگر کسی از موضوع آب سخن می‌گوید یا از شهر و دیار خود دفاع می‌کند زیر سؤال می‌رود و باید در محاکم پاسخگو باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: تا مطلبی درباره عزل و نصب‌ها، سیاست خارجی و... مطرح می‌شود بایکوت می‌کنیم، این سیاست نظام نیست و باعث ایجاد تک‌صدایی می‌شود، در مقاطعی در دوران سازندگی و اصلاحات این‌گونه عمل شد و ضرر کردیم، امروز فضای باز که درشان انقلاب اسلامی باشد وجود ندارد و این صحیح نیست.

نکونام اضافه کرد: اقتدار دولتی نباید صداها را خفه کند، بگذاریم فضا باز باشد و مطالبات صورت بگیرد، محرمانه عمل کردن به نفع نظام، کشور و انقلاب نیست.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۰:۰۱

1 Jan 2020