۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۱۲۱۹
نماینده مردم استان در مجلس:

عملکرد سازمان حفظ محیط زیست، زندگی مردم شهرستان بن را با مشکل مواجه کرده است

سعید زمانیان گفت: قرار دادن کل منطقه شیدا تحت عنوان منطقه حفاظت شده باعث شده است بسیاری از فعالیت های شهرها و روستاهای این شهرستان همچون بن، یان چشمه و شیخ شبان با اخلال مواجه شود.
عملکرد سازمان حفظ محیط زیست، زندگی مردم شهرستان بن را با مشکل مواجه کرده است
سید سعید زمانیان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به طرح گردشگری شیدا که قرار است در شهرستان بن اجرا شود گفت: متاسفانه علیرغم تمام محاسنی که طرح شیدا برای مردم منطقه و استان دارد، عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست موجب شده است که این طرح و زندگی بسیاری از اهالی شهرستان بن با مشکل موجه شود.

زمانیان اظهار داشت: متاسفانه سازمان حفاظت محیط زیست بدون هماهنگی با سایر ارگانهای مربوطه، منطقه شیدا را بعنوان منطقه حفاظت شده معرفی کرده است و با این اقدام، عملا طرح هایی مانند طرح هادی و زندگی بسیاری از ساکنان این منطقه همچون کشاورزان و دامداران با مشکل اساسی روبرو شده است.

وی ادامه داد: قرار دادن کل منطقه شیدا تحت عنوان منطقه حفاظت شده باعث شده است بسیاری از فعالیت های شهرها و روستاهای این شهرستان همچون بن، یان چشمه و شیخ شبان با اخلال مواجه شود و بعنوان مثال مالکان زمین های این حوزه، اجازه ساخت دامداری در زمین های خودشان را نداشته باشند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد سازمان محیط زیست بتواند با اتخاذ راه کارهای مناسب برای رفع این معضل، علاوه بر تسریع روند پروژه گردشگری شیدا، زندگی مردم شهرستان بن را نیز از رکود و اخلال فعلی خارج کند.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۱:۰۹

6 Jan 2020