۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۳۶۸۹۹
فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان:

تهاجم فرهنگی دشمن با هدف انحراف نسل جوان و انقلابي در کشور است

فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان از برگزاري یادواره شهداي دانش آموز در شهرستان سامان خبر داد و ابراز کرد: با بيان اينکه دشمن امروز براي انحراف نسل جوان و انقلابي ما دست به تهاجم فرهنگي زده است که برگزاري اين يادواره‌ها مي‌تواند مانع رسيدن آن‌ها به اهدافشان شود.
تهاجم فرهنگی دشمن با هدف انحراف نسل جوان و انقلابي در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، يادواره شهداي دانش‌آموز شهرستان سامان به‌منظور پاسداشت شهيد شاخص دانش‌آموزي اين شهرستان، «شهيد بهنام صحرانشين» با حضور در هنرستان فني‌و‌حرفه‌اي الزهرا(س) سامان برگزار شد و در اين مراسم از پدر اين شهيد والامقام قدرداني شد.

فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي شهيد آويني شهرستان سامان سعيد داوودي در يادواره شهداي دانش‌آموز شهرستان سامان که با حضور ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسيجي دختر اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جايگاه و نقش شهدا در پيشرفت و تعالي نظام اسلامي بسيار بالاست و اقتداري که امروز نظام اسلامي ما توانسته در دنيا به آن دست يابد، به برکت خون پاک شهدا و در سايه رهنمودهاي امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي حاصل شده است.

سعيد داودي افزود: شهدا با توکل به خداوند در راه حق، قدم برداشتند و در مسير خويش به جز خداوند بزرگ بر کسي تکيه نکردند.

وي با بيان اينکه دشمن براي انحراف نسل‌ جوان اين انقلاب تلاش مي‌کند، تصريح کرد: دشمن امروز براي انحراف نسل جوان و انقلابي ما دست به تهاجم فرهنگي زده است که برگزاري اين يادواره‌ها مي‌تواند مانع رسيدن آن‌ها به اهدافشان شود.

داوودي تصريح کرد: شهرستان سامان داراي ۲۶ شهيد دانش‌آموز است که از شهداي کربلا درس گرفتند و با بصيرت و آگاهي راه خود را انتخاب کردند.

امنيت و آسايش در حال حاضر جامعه را مديون شهيدان هستيم

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان محمد دهقاني در اين مراسم با بيان اينکه نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس تاثيرگذار بوده است عنوان کرد:شما دانش آموزان با پيروي از ولايت فقيه راه شهيدان را ادامه دهيد و اين امر به دست نمي آيد مگر با رعايت اخلاق اسلامي وپوشش اسلامي و درس خواندن و پاک نمودن نيت در همه کارها و امور شخصي خود.

وي با اشاره به اينکه امنيت، راحتي و آسايش ما مديون شهيدان و خانواده‌هاي ايشان است اذعان کرد: به چهره مادر و پدر شهيد بهنام صحرا نشين که نگاه مي کنم به ياد خاطرات دوستان و همکاران شهيد خود مي افتم و نگاه کردن به چهره اين عزيزان را عبادت مي دانم و اين عبادت را هم مديون خون شهدا هستيم. خانواده هاي شهيد، يادگاران شهدا هستند و باعث برکت اين نظام و انقلاب مي باشند.

دهقاني افزود: بهترين راه راه شهدا است ؛شهدا انسان هاي خاصي بودند که جنگ تحميلي سرنوشتي بود که براي اين انسانهاي خاص تا به ارزش واقعي که لياقت آنرا داشتند برسند واين سعادت نصيب هرکسي نمي شود.

محمد دهقاني در پايان گفت: شما دانش آموزان سعي کنيد با ارزش قائل بودن براي خودوکشورخود وباورها وعقايدتان و با تکريم واحترام به پدر ومادر ،ارزش وجودي خود را بالا برده و باانجام رفتارهاي شايسته ودر شان يک مسلمان واقعي رضايت شهدا رابدست آوريد.

شهيد بهنام صحرانشين در سال ۱۳۴۸ در شهر سامان متولد شد و در ۳۱ تيرماه سال ۱۳۶۵ در جزيره مجنون به درجه رفيع شهادت نائل گشت.

در فرازي از وصيت‌نامه اين شهيد والامقام مي‌خوانيم «نماز شب را حتما به جاي آوريد، چون نيمه شب در رحمت خدا باز است و انسان مورد رحمت قرار مي‌گيرد.»

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۱:۳۷

4 Jan 2020